۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تصادف ۴دستگاه خودرو ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
کد خبر: ۲۷۱۴۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ ساعت: ۹:۹ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

تصادف ۴دستگاه خودرو ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: تصادف شدید چهار دستگاه خودرو در خیابان اصفهان ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف ۴دستگاه خودرو  ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
قدير موسي خاني، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اظهار کرد: در پي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 16 و 47 دقيقه روز چهارشنبه 11 بهمن ماه سال 1396 از وقوع تصادف شديد بين چهار دستگاه خودرو پژو پرشيا، پژو 206 و 2 خودروي پرايد خبر داده شد.

وی افزود: با وقوع این حادثه بلافاصله ستاد فرماندهي اين سازمان نيروهاي ويژه امداد نجات و اطفاء حريق را از ايستگاه شماره سه مولوي به محل حادثه واقع در خيابان اصفهان رهسپار کرد.

معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين اذعان کرد: در جريان اين حادثه خودروي پژو پرشيا به شدت با خودروي سواري پرايد، پژو 206 و يک دستگاه خودروي پرايد ديگر برخورد و منجر به وقوع خسارت به اين خودروها مي‌شود.

وي با اشاره به مصدوميت راننده خودرو پرشيا و پرايد در جريان اين حادثه عنوان کرد: نيروهاي عملياتي بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگيري از نشت بنزين و قطع جريان برق خودروها از وقوع آتش سوزي و بروز تصادفات بعدي جلوگيري کرده و بي درنگ با استفاده از تجهيزات ويژه هيدروليکي نسبت به برش قسمتي از اتاقک درهم پيچيده خودرو پرايد و خارج کردن شخص مصدوم اقدام کردند.

موسي خاني ادامه داد: آتش نشانان پس از تحويل 2 مصدوم اين سانحه رانندگي به عوامل اورژانس حاضر در محل و انتقال خودروهاي سانحه ديده به قسمت کناري خيابان محل حادثه را ايمن سازي کردند و در ادامه با تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي حاضر در محل به ماموريت خود پايان دادند.

وي در پايان از همه شهروندان درخواست کرد: هنگام رانندگي و در زمان لغزندگي سطح جاده ها دقت کافي را به عمل آورده و با رعايت کامل اصول و مقررات راهنمايي و رانندگي و حفظ سرعت مجاز وسيله نقليه از وقوع حوادث رانندگي جلوگيري کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان