۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آتش سوزي منزل مسکوني در قزوين+تصاویر
کد خبر: ۲۷۱۳۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۳:۴۸ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

آتش سوزي منزل مسکوني در قزوين+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره ۲ سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از وقوع آتش سوزي در بالکن منزل مسکوني در محله ولايت قزوين خبر داد.

آتش سوزي منزل مسکوني در قزوين+تصاویر
حميدرضا ململي، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 9 و 18 دقيقه صبح روز سه شنبه 10 بهمن ماه سال جاري، از وقوع آتش سوزي در قسمت بالکن يک باب منزل مسکوني واقع در محله ولايت ـ کوچه پرديس يازدهم خبر داده شد.

وی افزود: با اطلاع این حادثه بلافاصله نيروهاي عملياتي ايستگاه‎هاي شماره 2 شهيد بابايي و هفت شهيد مفتح با سه دستگاه خودروي ويژه اطفاء حريق به محل اعزام شدند.

رئيس ايستگاه شماره 2 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين اذعان کرد: پس از رسيدن اکيپ‌هاي عملياتي به محل مشاهده شد مقداري از وسايل نگهداري شده در بالکن طعمه حريق شده و قبل از رسيدن نيروهاي آتش نشاني توسط ساکنين به نحو نسبتاً موثري مورد اطفاء قرار گرفته است.

وي يادآور شد: آتش نشانان اعزامي با استفاده از تجهيزات ويژه اطفاء حريق وارد ساختمان شدند و پس از بررسي محل و اطمينان کامل از اطفاء حريق نسبت به تخليه کامل دود و تهويه فضاي داخلي ساختمان با استفاده از دستگاه توربوفن اقدام کرده و به ماموريت خود پايان دادند.

ململي عنوان کرد: در بسياري از موارد داشتن مهارت‌هاي اوليه اطفاء حريق و وجود خاموش کننده‌هاي آتش نشاني "در منازل مسکوني و خودرو هاي شخصي" مي‌تواند در امر اطفاء حريق و جلوگيري از بروز خسارت‌هاي سنگين بسيار موثر واقع شود.

گفتني است؛ در اين حادثه به هيچ کس آسيبي نرسيد و علت بروز آتش سوزي نيز از سوي کارشناسان واحد بررسي علل حريق اين سازمان در دست بررسي است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان