۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین در ورودی تبریز تابلوی "تبریز شهر بدون تحت پوشش امداد" نصب کنید / مردم آذربایجان در زلزله کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند
کد خبر: ۲۷۱۰۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۵ ساعت: ۱۹:۴۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته امداد کشور در تبریز مطرح کرد؛

در ورودی تبریز تابلوی "تبریز شهر بدون تحت پوشش امداد" نصب کنید / مردم آذربایجان در زلزله کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند

فتاح گفت: با روندی که این استان در پیش گرفته است باید به زودی تابلویی با عنوان "تبریز شهر بدون تحت پوشش امداد" در ورودی این شهر نصب شود.

در ورودی تبریز تابلوی "تبریز شهر بدون تحت پوشش امداد" نصب کنید / مردم آذربایجان در زلزله کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، پرویز فتاح ظهر امروز در دیدار با نماینده‌ی ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: وصف اقدامات و خط مشی‌های شما در سراسر کشور طنین انداخته و امید که الگوسازی برای کل کشور و مسئولین باشد، شما در مردم‌داری پیشگام شدید و چون این دست اقدامات کم سابقه بوده به طبع مردم نشسته است.

وی ادامه داد: مجموعه‌ی هماهنگی در مدیریت آذربایجان‌شرقی شکل گرفته که نوید بخش آینده‌ای مطلوب در این استان است.

رئیس کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه مشی مردمی نماینده ولی فقیه در استان بسیار اثر گذار بوده، اذعان کرد: مردم نیز ثابت کرده‌اند که به نظام وفادار هستند و در قضایای اخیر نیز آذربایجان منجر به رو سفیدی شد زیرا با هوشمندی و درایت این مردم بعید بود که در گرداب ضد انقلاب گرفتار شوند.

وی متذکر شد: در زلزله کرمانشاه انصافا تبریز و آذربایجان سنگ تمام گذاشت تاجایی که از وسعت کار نمی‌توانستیم کالاهای اهدایی را به دست مردم برسانیم.

فتاح در خصوص سهم آذربایجان‌شرقی در پوشش ایتام عنوان کرد: صد در صد کمک‌های مردمی در این استان محقق گردیده و سهم آذربایجان‌شرقی در اکرام ایتام ۲۴ درصد بالاتر رفته است.

وی عنوان خاطرنشان ساخت: افتخار این خطه ولایت مداری و روحیه‌ی مسیولیت پذیری است و این مردم ثابت کرده‌اند که حامی تمام کشور هستند، مثلا وقتی در جایی مثل کرمانشاه اتفاقی رخ می‌دهد، با تمام توان پای کار می‌آیند.

فتاح با تاکید بر اینکه اگر رونق اقتصادی در کشور ایجاد شود ورودی‌های کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) کاسته خواهد شد، گفت: استان شما جزو استثنائات است که 15 درصد ورودی کمیته‌ی امداد در آن کاهش یافته است.

وی یادآور شد: تبریز پیش از این به شهر بدون گدا و شهر بدون معتاد متجاهر مشهور بوده که بنده پیشنهاد می‌دهم با روند موجود تابلوی سومی در ورودی این شهر با این عنوان که "به شهر بدون تحت پوشش امداد" خوش آمدید، نصب شود.

این مقام مسئول در پایان متذکر شد: می‌شود در شهر اسلامی فقر را ریشه‌کن کرد و این پتانسیل و ظرفیت وجود دارد چون خیر و حامی زیاد است و مردم پشتوانه‌ی ملت خود هستند.




انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان