۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین باند سارقان موتورسیکلت در شهرستان البرز منهدم شد
کد خبر: ۲۷۰۴۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ ساعت: ۱۵:۴۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

باند سارقان موتورسیکلت در شهرستان البرز منهدم شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف ۱۹ فقره سرقت موتورسیکلت با دستگیری ۳ سارق و ۵ مالخر در این شهرستان خبر داد.

باند سارقان موتورسیکلت در شهرستان البرز منهدم شد
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی کسب خبر از منابع، مبنی بر خرید و فروش موتورسیکلت مسروقه توسط فردی در شهرستان البرز، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان البرز قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و بررسی های صورت گرفته توسط کارآگاهان و هماهنگی با مراجع قضایی، سارق در شهر الوند دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعداد دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی، ۲ همدست خود را معرفی و در ۲ عملیات ضربتی همدستان وی نیز دستگیر و به ۱۹ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان البرز، قزوین و تاکستان اعتراف کردند.

محمودی اضافه کرد: متهمان در ادامه بازجوئی فنی ماموران، ۵ مالخر را نیز در این خصوص معرفی که با دستگیری آنان، موتورسیکلت‌های مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست کرد: با بکارگیری تجهیزات حفاظتی و مراقبتی نسبت به حفظ اموال خود احساس مسئولیت کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان