۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین رفع مشکلات اقتصادی نیازمند همت جدی مسئولان است/ در سایه آشوبگری اشتغال ایجاد نمی‌شود
کد خبر: ۲۷۰۲۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ساعت: ۱۴:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ارشاد استان قزوین:

رفع مشکلات اقتصادی نیازمند همت جدی مسئولان است/ در سایه آشوبگری اشتغال ایجاد نمی‌شود

مدیرکل ارشاد استان قزوین گفت: مردم می‌توانند گله مندی خود در مورد اشتغال یا گرانی را ابراز کنند اما در سایه چنین تجمعاتی اشتغال ایجاد نمی‌شود.

رفع مشکلات اقتصادی نیازمند همت جدی مسئولان است/ در سایه آشوبگری اشتغال ایجاد نمی‌شود
علی اکبر اسکندری نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به تجمعات مردمی که در روزهای اخیر شاهد آن هستیم، اظهار کرد: در بُعد شفاف سازی باید بیشتر ورود پیدا کنیم تا مردم بیش از این در جریان عملکرد مسئولان قرار گیرند.

وی افزود: هم اکنون برخی شیطنت‌هایی استشمام می‌شود که به این مقوله دامن می‌زند.

مدیرکل ارشاد استان قزوین اضافه کرد:انتقاد حق همه مردم است اما انتقاد باید عادلانه و بی طرفانه باشد تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.

اسکندری نژاد ادامه داد: این صحیح نیست که بی تقوایی کرده و هر انتقادی را روا بدانیم؛ نتیجه انتقادات ناعادلانه می‌تواند منجر به اتفاقاتی شود که در روزهای اخیر شاهد آن هستیم که همه را تحت شعاع قرار می‌دهد.

افراد حاضر در تجمعات نمی‌دانند دنبال چه چیزی هستند
وی تصریح کرد: یک همت جنبش گونه باید برای حل برخی از معضلات اجتماعی و اقتصادی کشور صورت گیرد؛ زیرا شاید با روند امور جاری نتوانیم به آنها برسیم.

این مسئول گفت: آن دسته از افرادی که فکر می‌کنند با ایجاد هرج و مرج می‌توانند به خواسته‌های خود برسند، سخت در اشتباه هستند؛ چون اساسا جنبش‌های اجتماعی باید رهبر کاریزما داشته باشد که به نتیجه مطلوب برسد.

وی با اشاره به اینکه افراد حاضر در تجمعات اخیر نمی‌دانند دنبال چه چیزی هستند، بیان کرد: مردم می‌توانند گله مندی خود در مورد اشتغال یا گرانی را ابراز کنند اما در سایه چنین تجمعاتی اشتغال ایجاد نمی‌شود.

مدیرکل ارشاد استان قزوین خاطرنشان کرد: هر حرکت و جنبش سیاسی و اجتماعی نیاز به یک رهبر و هدایتگر دارد؛ بنابراین این تجمعات به نظر نمی‌رسد طول بکشد.

اسکندرنژاد یادآور شد: باید با انسجام برخورد کنیم و هر نوع جنبشی که آتش این اعتراضات را شعله ور کند خطای نابخشودنی است که دودش به چشم همه می‌رود.
انتهای پیام/4001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان