۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مصدومیت یک نفر در تصادف وانت با کامیون+تصاویر
کد خبر: ۲۷۰۰۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۹ ساعت: ۱۲:۲ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

مصدومیت یک نفر در تصادف وانت با کامیون+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: تصادف شديد یک دستگاه پیکان وانت و کامیون در جاده اقبالیه قزوین یک مصدوم بر جاي گذاشت.

مصدومیت یک نفر در تصادف وانت با کامیون+تصاویر
علیرضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي تماس مردمي با سامانه 125 در ساعت 15 دقیقه بامداد روز پنج شنبه هفتم دی ماه سال جاری از تصادف شديد بين يک دستگاه خودروی پیکان وانت و کامیون در جاده اقبالیه قزوین ـ تقاطع نسیم شمال خبر داده شد.

وي افزود: با وقوع این حادثه ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بي درنگ آتش نشانان ايستگاه شماره سه مولوی و 6 نواب را به محل حادثه رهسپار کرد.

رئيس ايستگاه شماره سه آتش نشاني قزوين اذعان کرد: در جريان اين حادثه یک دستگاه کامیون بنز و خودروی پیکان وانت در محل تقاطع نسیم شمال و جاده اقبالیه با یکدیگر برخورد کرده و در ادامه خودروی بنز پس از برخورد با تیر چراغ راهنمایی واقع در این محل متوقف می‌شود.

وی گفت: نيروهاي عملياتي بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه به منظور جلوگیری از وقوع حوادث ثانویه و قطع جريان برق و سوخت خودروها صحنه حادثه را ایمن سازی و امکانات و تجهيزات اطفايي خود را براي مقابله با هرگونه حوادث احتمالي آماده به کار کردند.

رحمانی با اشاره به اينکه خوشبختانه اين حادثه تلفات جاني نداشت، عنوان کرد: تنها مصدوم این سانحه، راننده خودروی پیکان وانت بود که قبل از رسيدن آتش نشانان توسط مردم از خودرو خارج و تحويل امدادگران اورژانس شد.

وي در پايان بیان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و انتقال خودروها از مسیر جاده با تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي به ماموريت خود خاتمه دادند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان