۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اسرائیل با ۷۱ هزار دلار رأی کدام کشور را در مجمع عمومی خرید؟
کد خبر: ۲۷۰۰۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۸ ساعت: ۱۶:۱۱ ↗ لینک کوتاه

در مورد قطعنامه قدس؛

اسرائیل با ۷۱ هزار دلار رأی کدام کشور را در مجمع عمومی خرید؟

با خرید یک سیستم تصفیه فاضلاب به ارزش کمی بیش از ۷۱ هزار دلار، می‌توان رأی برخی کشورها در مجمع عمومی سازمان ملل را خریداری کرد.

اسرائیل با ۷۱ هزار دلار رأی کدام کشور را در مجمع عمومی خرید؟
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، رژیم صهیونیستی تنها دو هفته قبل از رأی‌گیری مجمع عمومی سازمان ملل در مورد قطعنامه قدس، سیستمی را برای تصفیه فاضلاب برای جزیره نائورو خریداری کرده است. جزیره نائورو یکی از 7 کشوری بود که به همراه آمریکا و رژیم صهیونیستی به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل رأی منفی داد.

روزنامه یدیعوت احرونوت در این زمینه گزارش داد که کمیته مناقصه‌های وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی پروژه خرید یک ایستگاه تصفیه فاضلاب به ارزش 71.9 هزار دلار برای جزیره نائورو بدون برگزاری مناقصه را به تصویب رسانده است. روزنامه مذکور اشاره کرد که جزیره نائورو تنها 21 کیلومتر مربع مساحت و 11359 نفر جمعیت دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کمیته مذکور در این باره گفته است که نائورو کوچکترین جزیره مستقل در جهان از نظر جمعیت و مساحت است و روابط بسیار خوبی با رژیم صهیونیستی دارد و رئیس جمهور نائورو از بنیامین نتانیاهو درخواست کمک کرده است و برای همین منظور، خواستار احداث یک ایستگاه تصفیه فاضلاب در این جزیره همسو با نیازهای آن شده است.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان