۰۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۲ شنبه

صبح قزوین فتنه، نتیجه امید بستن جریان داخلی به بیگانگان است/ عاشورا منشأ خلق حماسه"۹دی" شد
کد خبر: ۲۶۹۹۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۶ ساعت: ۱۲:۳۴ ↗ لینک کوتاه

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

فتنه، نتیجه امید بستن جریان داخلی به بیگانگان است/ عاشورا منشأ خلق حماسه"۹دی" شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فتنه، نتیجه امید بستن جریان داخلی به اجنبی است، گفت: اگر عاشورا نبود ۹ دی به این زودی رخ نمی داد و فتنه ادامه می یافت.

فتنه، نتیجه امید بستن جریان داخلی به بیگانگان است/ عاشورا منشأ خلق حماسه"۹دی" شد
به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درهمایش حماسه ماندگار ۹ دی که ظهر امروز(چهارشنبه) در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ۹دی به تبع تحریکات بی‌شرمانه دشمنان نظام اتفاق افتاد و برای تمام کسانی که تصور می‌کردند اگر مردم با زمان پیروزی انقلاب فاصله بگیرند انگیزه چندانی برای دفاع از نظام ندارند، حجت بود.

وی افزود: خداوند حجت ۹ دی را روبروی این طرز تفکر قرار می‌دهد و ثابت می‌کند اگر مشکلی باشد در خسته‌ها و در راه مانده‌ها است و نباید از مردم مایه بگذارند.

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: گاهی کسانی با استفاده از جایگاه‌های به میراث رسیده خود کارهایی می‌کنند که در کام مردم خیلی تلخ است ولی آنقدر رشادت در این مردم وجود دارد که فرق بین ذات و عرض را تشخیص می‌دهند.

صفار هرندی ادامه داد: مردم می‌دانند که ذات این نظام فساد نیست و ماهیت این انقلاب ایستادگی در برابر زیاده خواهی، فساد، کج فهمی‌ها و ناروایی است که هر روز به نوعی جلوه می‌کند بنابراین این را از ذات انقلاب نمی‌بینند.

وی عنوان کرد: مردم نظام بر آمده از انقلاب را نظامی می‌دانند که می توان به آن امید بست و از آن انتظار داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: این نظام با همه مشکلاتش وسیله حل بسیاری از مسایل و پیچیدگی‌ها بوده است و بهترین جلوه آن نقش آفرینی مقتدرانه نظام برای منطقه‌ای است که خودش جزیی از آن منطقه به شمار می‌رود.

صفار هرندی گفت: ایران به عنوان نقطه کانونی امنیتی که محصول جانفشانی و شجاعت است در منطقه شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ایران در برابر تروریست و بازی‌های داعش گونه ایستادگی کرد، افزود: علیرغم تحلیل‌های غلطی که برخی مطرح می‌کردند و می‌خواستند ما را به یک مصالحه بر سر جریان مسالمت پای میز مذاکره بنشانند، نظام کوتاه نیامد و ایستاد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: در مقاطعی که داعش تحت محاصره نیروهای مردمی بود و راه گریز نداشت نیروهای ناتو به جای اینکه بر سر داعش بمب بفرستند، برای آنها محموله‌های غذا و سلاح می‌فرستادند.

صفار هرندی گفت: ۱۸ مورد حمایت صریح و مستقیم آمریکایی‌ها برای داعش تصویربرداری شد و تصاویر آن را مستند آماده کردیم و برای سازمان ملل فرستادیم.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب توانایی مدیریت کردن یک بحران بزرگ منطقه‌ای را داشته و موفق شده است بنابراین اگر این اتفاق در داخل هم باشد قطع به یقین می‌تواند آن را با مدلی مشابه آن مدل مدیریت کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مدل موفق ما مواجه با مسائلی از جنس فتنه ۸۸ است، اظهار داشت: اگر عاشورا نبود ۹ دی به این زودی رخ نمی‌داد و فتنه ادامه می‌یافت؛ بنابراین دیدیم که عاشورای ما می‌تواند فتنه را سرکوب کند.

وی تصریح کرد: نظام فکری که در درون خود این همه حل المسائل دارد نیازی نیست برای رفع مشکلات خود به بیرون متوسل شود. 

این کارشناس سیاسی گفت: وقتی بر دارایی‌های ارزشمند خود پشت پا می‌زنیم و برای حل مسایل به اجنبی متوسل می‌شویم، اسباب فتنه را فراهم می‌کنیم.

صفار هرندی اذعان داشت: موسوی تصور می‌کرد در انتخابات ۸۸ برنده می‌شود بنابراین وقتی فهمید برنده شدنی در کار نیست، از هر چیزی استقبال کرد.

وی افزود: ریشه فتنه در نفس ماست بنابراین وقتی هوس کردید بر کرسی قدرت بنشینید هر مانعی سر راه باشد بر می‌دارید.

ادعای سازش امام حسین(ع) بدعت گذاری است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: هر وقت جریان داخلی به حمایت اجنبی امید ببندد آنجا فتنه می‌شود؛ زیرا اسباب فتنه دل بیمار و نفس جاه طلب است که کم نداریم.

صفار هرندی اضافه کرد: دشمن بیرونی حواسش جمع است و روی عناصر نشانه دار وابسته به امریکا کار نمی‌کند؛ بلکه روی کسانی سرمایه گذاری می‌کند که از جنس ما هستند.

وی ادامه داد: وقتی دشمن نمی‌تواند از مسیر طبیعی کاری انجام دهد بنابراین به بدعت متوسل می‌شود و حتی بحث واقعه عاشورا را هم تحریف کرده و می‌گوید امام حسین(ع) با یزید سازش کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: فتنه را فقط حضور یک سری اراذل و اوباش در کنار مردمی که توهم خوردن رأی را دارند، نبینید بلکه فتنه یعنی دست دادن با شیطان که همیشه امکان رخداد آن وجود دارد.

صفار هرندی یادآور شد: برای اینکه با فتنه مواجه نشویم، آن زمان که احسای آرامش می‌کنیم باید به فکر باشیم و با تدبیر بیاندیشیم نه شب انتخابات که بدترین و پلیدترین جلوه بازی‌های سیاسی همین مواقع مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان