۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۳۲ برنامه با محوریت بزرگداشت "۹ دی" پخش می‌شود
کد خبر: ۲۶۹۵۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۸ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین:

۳۲ برنامه با محوریت بزرگداشت "۹ دی" پخش می‌شود

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: در حوزه صدا هم رادیو قزوین با برنامه‌های «پنجره بامدادی»، «لحظه‌های آسمانی»، «پاتوق»، «دیماج»، «فانوس»، «نمایش کوتاه» و «انعکاس راهپیمایی مردمی» به این موضوع می‌پردازد.

۳۲ برنامه با محوریت بزرگداشت "۹ دی" پخش می‌شود
ابوالفضل معصومی فر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: صداوسیمای مرکز قزوین سالروز حماسه 9 دی ماه را به صورت ویژه ای در برنامه‌های خود پوشش می‌دهد.

وی افزود: این مرکز در حوزه سیما با برنامه‌های «صبح بخیر قزوین»، «رنگ زندگی»، «شب‌های مینودری»، «باقلوا»، «نشاط»، «پاسخ»، «ستاره‌ها»، «ویژه برنامه تحلیلی» و «پوشش راهپیمایی مردمی» رویکردی فعال و پویا نسبت به این مناسبت اتخاذ خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اذعان کرد: ویژه برنامه تحلیلی 9 دی با رویکردی بصیرت محورانه و بمنظور آگاهی بخشی به مردم از ابعاد و زوایای فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و همچنین عزم و اراده ملت انقلابی ایران در برخورد با این توطئه‌های شوم از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: تأمین سیما هم با فیلم‌های سینمایی «ابابیل» و «فاصله کانونی»، مستندهای «گرم ترین روز سال»، «اتحاد شوم» و «کاک سلیم» و همچنین میان برنامه‌ها و نماهنگ‌های ویژه با محتوای کلام رهبری، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم میهمان خانه‌های مردم خواهد بود.

معصومی فر بیان کرد: در حوزه صدا هم رادیو قزوین با برنامه‌های «پنجره بامدادی»، «لحظه‌های آسمانی»، «پاتوق»، «دیماج»، «فانوس»، «نمایش کوتاه» و «انعکاس راهپیمایی مردمی» به این موضوع می‌پردازد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: تأمین صدای مرکز قزوین هم با آنونس‌های رادیویی، «موسیقی با کلام»، میان برنامه‌های «نشان راه»، «جرعه ای از دریا»، «بصیرت»، «سخنرانی»، «پیشگامان»، «چراغ بصیرت»، «حماسه دی» و «راه اینجاست» یوم الله 9 دی ماه راه بصورت برجسته ای در برنامه‌های رادیو قزوین منعکس می‌کند.

وی ابراز کرد: خبر مرکز قزوین هم علاوه بر پوشش رویدادهای یوم الله 9 دی گزارش‌های خبری و تولیدی از این روز تاریخی تولید و در برنامه‌های «بعد از خبر» و «گفتگوی ویژه خبری» هم به این مناسبت خواهد پرداخت.

این مسئول ادامه داد: در حوزه فضای مجازی هم صداوسیمای مرکز قزوین علاوه بر اطلاع رسانی اخبار، رویدادها، مراسم و برنامه‌های مرکز و استان در خبرگزاری ، سایت و شبکه‌های اجتماعی و همچنین معرفی کتب و نظرات مخاطبان، با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی، وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های مرکز را معرفی، بسته‌های صوتی و تصویری و نماهنگ‌های حماسی با موضوع و محتوای مرتبط با 9 دی را در این فضا منتشر می‌کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان