۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین امنیت قزوین باتوجه به تنوع قومی و اتباع بیگانه بسیار مهم است
کد خبر: ۲۶۸۸۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۲ ساعت: ۸:۵۶ ↗ لینک کوتاه

وزیر اطلاعات:

امنیت قزوین باتوجه به تنوع قومی و اتباع بیگانه بسیار مهم است

وزیر اطلاعات در قزوین گفت: امنیت قزوین و این استان اقتصاد محور با تنوع قومی و اتباع بیگانه برای ما بسیار مهم است.

امنیت قزوین باتوجه به تنوع قومی و اتباع بیگانه بسیار مهم است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام سید محمود علوی روز گذشته(شنبه) در نشست شورای اداری استان و مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، با تبریک هفته وحدت بت شکنی، مدیریت استثنائی در تشکیل امت واحده و پیروزمندهای میدان‌های نبرد را از ویژگی‌های پیامبر  دانست.

وی افزود: در میان صفات عالی رسول گرامی اسلام(ص) خلق عظیم ایشان به عنوان مهم ترین ویژگی برجسته شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: براساس تعالیم اسلامی وحدت، غذای جامعه اسلامی است و باید در برابر توطئه‌ها و موضع گیری‌های دشمن وحدت داشت.

وی با اشاره به روایاتی از امیرمومنین ابراز کرد: وحدت موجب مستحکم تر شدن روابط می‌شود و برخلاف آن اختلاف و چنددستگی مایه زمین خوردن و هلاکت ملت‌ها خواهد شد.

علوی در بخش دیگری از سخنان خود توفیق خدمت به مردم، مرجعیت و گره گشایی از مردم را توفیق الهی دانست و گفت: باید از افزایش مراجعات مردمی دلخور نشد و شکر نعمت را با افزایش ارائه خدمات به جا آورد.

وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان قزوین ادامه داد: فلسفه مسئولیت؛ خدمت به مردم و تامین رضایت آنهاست و آنچه اقتدار نظام را تقویت می‌کند تعامل، نرمخویی و مهربانی با مردم است. 

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی به مردم تکیه دارد و در خدمت به مردم نباید کم گذاشت و هیچ چیزی نمی تواند جایگزین حق الناس شود.

علوی خطاب به مسئولان استانی افزود: همه ما در معرض امتحان الهی هستیم و باید به این مسئولیت‌ها به عنوان امانت بنگریم و در جهت خدمتگزاری به مردم از آن استفاده کنیم.

وی خدمتگزاری به مردم را حق آنان دانست و گفت: باید بدون منت به ولی نعمتان خود خدمت کنیم و از کار مردم گره گشایی کنیم.

این مسئول تاکید کرد: در تعامل مردم نرم خویی و مهربانی موجب استحکام پایه‌های نظام اسلامی می‌شود و انقلاب جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر خداوند و ائمه و مردم به پا شده است و باید رضایت آنان به عنوان اصل قرار گیرد.

وزیر اطلاعات بر رعایت حق الناس به عنوان اصلی که تضییع آن نابخشودنی در درگاه احدیت است تاکید کرد و گفت: مسئولان بیشتر کارشان با حق الناس است و همه ما روز قیامت باید پاسخگو باشیم و با مردم مهربانی کنیم تا خداوند هم از ما راضی باشد.

علوی با اشاره به نامه امیرالمومنین به مالک اشتر افزود: مهر و محبت با مردم در دستور کار کارگزار امام علی(ع) قرار گرفته است و هیچ تفاوتی میان مسلمانان و دیگر مذاهب و ادیان قائل نشده است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: باید امنیت، عدالت و معیشت برای همگان فراهم شود و از ظلم به همه کسانی که زیر پرچم حکومت اسلامی قرار گرفتند، جلوگیری شود.

وی اذعان کرد: باید به کسانی که علیه نظام اقدام نکرده اند و دست به اسلحه نمی‌شوند خدمت کرد اما در مقابل با دشمنان با سختگیری برخورد شود.

این مسئول با ابراز امیدواری برای ارائه خدمات مطلوب به استان شهید پرور قزوین که مهد رشد شهدای همچون بابایی، رجایی و ابوترابی است اشاره کرد و افزود: امنیت قزوین و این استان اقتصاد محور با تنوع قومی و اتباع بیگانه برای ما بسیار مهم است.

وزیر اطلاعات گفت: در برابر تروریست‌های تکفیری و اهدافشان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی نباید غافل شد.

وی گفت: داعش اکنون سرزمین و حاکمیت ندارد اما تروریست‌های تکفیری برنامه ریزی برای به چالش کشاندن کشورهای هدف دارند و نباید نسبت به توطئه های آنان غفلت داشته و باید از ضربه زدن آنها جلوگیری کرد.

این مقام مسئول افزود: در جهان بی ثبات پیرامون که هر روز صدای انفجار شنیده می‌شود، امنیت بی بدیل در ایران برپا بود و در ایام اربعین و عاشورا تعدادی تروریست شناسایی و دستگیر شدند که ثمره همدلی و هم افزایی همه دستگاه ها بود.

وی افزود: امنیت لازمه اقتصاد مولد و جذب سرمایه گذاری است که در قزوین به شکل مطلوبی وجود دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان