۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حریق ضایعات زباله در شرکت صنعتی بویین زهرا+تصاویر
کد خبر: ۲۶۸۵۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱ ساعت: ۹:۲۵ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

حریق ضایعات زباله در شرکت صنعتی بویین زهرا+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره ۲ سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آتش‌سوزي جایگاه زباله و پسماندهای صنعتی و شیمیایی یک شرکت صنعتی در جاده بویین زهراء با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.

 حریق ضایعات زباله در شرکت صنعتی بویین زهرا+تصاویر
حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خیرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پیرو اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 آتش نشانی قزوین در ساعت 21 و 13 دقیقه روز دوشنبه 29 آبانماه سال جاری از وقوع آتش سوزی در محل نگهداری زباله و پسماندهای صنعتی و شیمیایی یک شرکت در جاده بویین زهراء خبر داده شد.

وی افزود: با توجه به وسعت و صنعتی بودن حریق بلافاصله نیروهای اطفاء حریق ایستگاه شماره سه مولوی و آتش نشانی الوند و بویین زهرا به همراه 2 دستگاه لودر به محل اعزام و مشاهده کردند، شلعه‌های آتش و دود از محل دپوی پسماندهای صنعتی و شیمیائی به سرعت در حال گسترش است.

رئيس ايستگاه شماره 2 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين اذعان کرد: با توجه به وسعت حریق و شیمیایی بودن مواد، آتش نشانان به سرعت و با تجهیزات کامل در محل حریق مستقر شده و ضمن استفاده از لودر به منظور جداسازی و دفن زباله‌ها شعله ور، نسبت به اطفاء حریق با مواد مخصوص آتش نشانی اقدام کرده و از سرایت و گسترش حریق به سایر قسمت‌ها جلوگیری کرد.

وی عنوان کرد: در این عملیات هماهنگی کامل مابین آتش نشانی‌های بویین زهرا، قزوین و الوند باعث تسریع در اطفاء حریق فوق شد.


انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان