۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین آتش گرفتن خودروی سمند در قزوین+تصاویر
کد خبر: ۲۶۸۲۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۴ ساعت: ۱۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

آتش گرفتن خودروی سمند در قزوین+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره پنج سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آتش سوزي يک دستگاه خودروي سمند در خیابان شهید بابایی قزوين با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.

آتش گرفتن خودروی سمند در قزوین+تصاویر
اصغر چگيني در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 12 و 16 دقيقه روز سه شنبه 23 آبان ماه سال 1396، از وقوع آتش سوزي يک دستگاه خودروي سمند در خیابان شهید بابایی قزوين، مقابل بیمارستان رازی خبر داده شد.

وی افزود: با اعلام حادثه در قزوین بلافاصله نيروهاي آتش نشاني ايستگاه‌هاي شماره پنج پونک و 2 شهید بابایی به محل اعزام و مشاهده کردند خودروی مذکور طعمه حريق شده و زبانه‌هاي آتش بسرعت در حال گسترش و سرايت به ساير قسمت‌ها است.

چگيني با اشاره به شدت حريق افزود: آتش نشانان در کمتر از 3 دقیقه خود را به محل حریق رساندند و با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهيزات ويژه اطفاء حريق در کمترين زمان ممکن شعله‌هاي سرکش آتش را مهار و از خسارت بيشتر جلوگيري بعمل آوردند.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: نيروهاي عملياتي پس از ايمن سازي کامل محل و تحويل خودرو به عوامل انتظامي و مالک ماموريت خود را به پايان رساندند.

گفتني است؛ خوشبختانه در اين حادثه به هيچکس آسيبي نرسيد و علت بروز اين آتش سوزي نيز توسط کارشناسان واحد بررسي علل حريق در دست بررسي است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان