۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نقض مکرر برجام ثابت کرد امریکا شیطان بزرگ است/ مسوولان پیام های ۱۳آبان را جدی بگیرند
کد خبر: ۲۶۷۷۳۱ نویسنده: حجت الاسلام حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۳ ساعت: ۸:۳۹ ↗ لینک کوتاه

کارشناس سیاسی:

نقض مکرر برجام ثابت کرد امریکا شیطان بزرگ است/ مسوولان پیام های ۱۳آبان را جدی بگیرند

کارشناس سیاسی با بیان اینکه نقص مکرر برجام ثابت کرد که آمریکا شیطان بزرگ است،‌گفت: مسوولان پیام های ۱۳آبان را جدی بگیرند و با اعتقاد بیشتری بیان کنند.

نقض مکرر برجام ثابت کرد امریکا شیطان بزرگ است/ مسوولان پیام های ۱۳آبان را جدی بگیرند
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: هدف استکبار جهانی نفوذ فرهنگی و سیاسی در کشور است و ما با درس گرفتن از فرهنگ عاشورا زیر بار این توطئه‌ها نمی‌رویم، زیرا اصل انقلاب ما از نهضت عاشورا سرچشمه گرفته است.

وی افزود: پس شعار ما همان شعار هیئات من الذله است و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار وجوه مختلف آن را در برمی‌گیرد که هیچ زمانی ملت ایران آن را ترک نمی‌کند.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال جاری ملت ایران به میزان بیشتری دریافت که باید در میدان مبارزه با استکبار حضور چشمگیرتری داشته باشد؛ زیرا عده‌ای افراد منفعل سیاسی قصد کنار گذاشتن شعار مرگ بر آمریکا را دارند.

حسینی تصریح کرد: امسال هر مسئولی که در بین تجمع کنندگان 13 آبان قرار می‌گیرد باید شعار مرگ بر آمریکا را با اعتقاد بیشتری بیان کند.

وی بیان کرد: ملت ایران سال‌هاست که صحبت امام در خصوص شیطان بزرگ بودن آمریکا را به خوبی درک کرده است و این موضوع را سرلوحه نگاه خود به عملکرد امروز آمریکا قرار می‌دهد.

این کارشناس سیاسی اظهار کرد: پیام امروز ملت ایران همانند ابتدای انقلاب مبارزه با استکبار جهانی است و اگر آمریکا گمانش این است که بتواند از طریق عوامل خود در داخل به این روحیه ضد استکباری ما رخنه کند و به تضعیف این روحیه بپردازد اشتباه بزرگی می‌کند.

حسینی گفت: ملت ایران مثل همیشه برای مقابله با دشمنان این مرزو بوم آماده است و با پشتیبانی از ولایت فقیه مشت محکمی بر دهان استکبار وارد می‌سازد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط ایران در منطقه و مسائل بین الملل باید پیام‌های استکبارستیزی درسال جاری با قوت بیشتری در داخل مطرح شود.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: پیام 13 آبان امسال به استکبار جهانی این است که ملت ایران را آنگونه که هست بشناسید زیرا این ملت زیر بار ظلم نمی‌رود.

حسنی خاطر نشان کرد: برجام نمونه بارز دیگری از عهدشکنی‌های مکرر آمریکا علیه ایران بود ‌و نقض مکرر برجام از سوی این کشور بخوبی ثابت کرد که شعار استکبارستیزی باید هرساله مستحکم‌تر از سالیان گذشته تکرار شود.

انتهای پیام/ 2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان