۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین کلنگ بدون پشتوانه در استان به زمین زده نمی‌شود
کد خبر: ۲۶۷۴۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۴ ساعت: ۱۴:۱۷ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

کلنگ بدون پشتوانه در استان به زمین زده نمی‌شود

استاندار قزوین گفت: امروز مشکل اصلی دولت پروژه‌های نیمه تمام است و از این رو در استان کلنگ بدون پشتوانه و برنامه‌ای بر زمین زده نخواهد شد و مدیران هم باید از هزینه‌های بی‌جا و تشریفاتی خودداری کنند.

کلنگ بدون پشتوانه در استان به زمین زده نمی‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در شورای اداری استان که در سالن اجتماعات شهید امامی برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به مردم یک آزمون الهی و نعمتی است که در نظام جمهوری اسلامی ایران به مسوولان اعطا شده و در روز قیامت مورد سوال قرار گرفته است.

وی افزود: برنامه‌ریزی من برای استان اجرای برنامه‌های تنظیم شده طبق سند چشم انداز اسناد بالا دستی است که باید طبق آن حرکت کنیم و سلیقه شخصی خود را در کارها دخالت نخواهم داد چراکه برنامه‌ها تصمیم جمعی است.

استاندار قزوین در ادامه با بیان اینکه برنامه جدیدی برای استان قزوین ندارد گفت: انتظار دارم مدیران به مردم احترام بگذارند و وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

زاهدی تاکید کرد: همه ما مسوولان باید توجه کنیم که صاحب اختیار مردم نیستیم بلکه آن‌ها ولی نعمتان ما هستند؛ نباید احساس کنیم که نسبت به مردم برتری داریم و این تصور در رفتار با ارباب رجوعان تاثیر بگذارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه اخلاق جزء اصلی مدیریت است عنوان کرد: در برخورد با دیگران باید اخلاق را رعایت کنیم و پاکدستی و پاک چشمی مدیران یکی از ملاک‌های مهم برای من است.

مدیران نباید به امکانات دولتی بچسبند
وی با بیان اینکه موظف هستیم تا در چارچوب قانون حرکت کنیم گفت: اگر کسی نظام و حکومت را قبول نداشته باشد نباید انتظار مدیریت در بخش‌های مختلف را داشته باشد و این یک قانون است.

نماینده دولت در استان قزوین افزود: مدیران سیاسی حتما باید از جنس خود دولت و هم سو با نگرش آن باشند و اگر چنین نباشد غیراخلاقی است اما در دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز مدیران با هر گرایش و تفکر انتخاب می‌شوند و ملاک تنها کارآمدی و عملکرد آن‌ها خواهد بود.

زاهدی ادامه داد: ما برای بخش‌های مختلف از همه جناح‌های سیاسی مدیر انتخاب می‌کنیم چراکه هدف رسیدگی و انجام امور مردم است و سلایق سیاسی در آن دخالتی ندارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه ما به مدیران ریسک پذیر و جسور در چارچوب قانون را نیاز داریم بیان کرد: مدیران نباید به امکانات دولتی بچسبند و به دنبال منافع شخصی باشند چراکه همه این موقعیت‌ها و اموال متعلق به بیت‌المال است؛ ما چهاردیواری اختیاری نداریم!

وی با اشاره به اینکه بخشی نگری مانع توسعه است گفت: من هرگز وعده بدون پشتوانه نمی‌دهم و قصد دروغ گفتن برای فریب مردم را هم ندارم زیرا ممگن است وعده‌ای داده شود و بعد با محاسبات اشتباه دربیاید.

نماینده دولت در استان قزوین تصریح کرد: امروز مشکل اصلی دولت پروژه‌های نیمه تمام است و از این رو در استان کلنگ بدون پشتوانه و برنامه‌ای بر زمین زده نخواهد شد و مدیران هم باید از هزینه‌های بی‌جا و تشریفاتی خودداری کنند.

زاهدی در پایان افزود: مدیران باید آستانه تحمل خود را در برابر انتقادات بالا برده و تعامل خوبی با رسانه‌ها داشته باشند.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان