۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تکمیل پروژه‌های ورزشی به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
کد خبر: ۲۶۷۲۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲ ساعت: ۱۲:۵۱ ↗ لینک کوتاه

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان قزوین:

تکمیل پروژه‌های ورزشی به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: بیش از ۷۰ پروژه در حال احداث در استان وجود دارد که برای تکمیل این پروژه‌ها به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تکمیل پروژه‌های ورزشی به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ عباس علایی مقدم سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست خبری که ظهر امروز(سه‌شنبه) به مناسبت هفته تربیت بدنی در سالن جلسات این اداره برگزار شد؛ اظهار کرد: در تلاش هستیم تا برای مسابقات المپیک حداقل دو ورزشکار داشته باشیم؛ البته نگاه تخصصی و بلندمدت اداره کل ورزش استان، به بازی‌های المپیک سال 2024 است.

وی افزود: حفظ قهرمانان کنونی یک مقوله جدا است و شناسایی استعدادهای ورزشی برای شرکت در مسابقات آسیایی و المپیک مقوله دیگری است که در دستور کار قرار دارد؛ که سال گذشته استارت استعدادیابی در استان زده شد.

فعالیت 60 سازمان مردم نهاد در استان
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: در بحث حوزه همگانی نیاز به هم‌افزایی با دستگاه‌های مختلف است تا ورزش در سبد خانوار مردم قرار گیرد؛ البته کارهایی در این راستا انجام شده اما نیاز به اقدامات دیگری است که در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه بیان کرد: امسال مسابقات کارکنان دولت با حضور بیش از 700 شرکت کننده از 45 دستگاه استان برگزار شد که مراسم اختتامیه آن روزهای آتی با حضور استاندار قزوین برگزار می‌شود.

علایی مقدم با اشاره به فعالیت 60 سازمان مردم نهاد در استان تصریح کرد: از این تعداد 58 سازمان به ثبت رسیده و 2 سازمان دیگر در حال انجام مراحل ثبت هستند.

وی ادامه داد: این سازمان‌های مردم نهاد در بخش‌های مختلف علمی و فرهنگی فعالیت دارند که تمرکز عمده این سازمان‌ها در مرکز است که یکی از اشکالات آنها می‌باشد؛ لذا افزایش فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

این مسئول عنوان کرد: باید با تلاش و اقدامات برنامه‌ریزی شده، اعتماد به حضور و فعالیت جوانان در عرصه‌های مختلف افزایش یابد که در سازمان‌های مردم نهاد این اعتمادسازی صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های ورزشی گفت: هم‌اکنون 204 فضای ورزشی در استان وجود دارد؛ ضمن اینکه بیش از 70 پروژه ورزشی در دست احداث است که از ابتدای سال تاکنون 4 پروژه افتتاح شده و 4 پروژه دیگر نیز آماده بهره‌برداری هستند.

ورزش باید خارج از تفکرات سیاسی باشد
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: سرانه ورزشی استان تا پایان سال گذشته، 56 صدم مترمربع است و مجموع همه دستگاه‌های دولتی و سرانه موجود نیز 86 سانتیمتر مترمربع است؛ همچنین تعداد باشگاه‌های فعال استان، 411 باشگاه می‌باشد.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان گفت: بیش از 70 پروژه در حال احداث در استان وجود دارد که برای تکمیل این پروژه‌ها به 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تلاش می‌کنیم تا 20 پروژه دارای پیشرفت فیزیکی بالا را امسال برای افتتاح آماده کنیم.

علایی مقدم در پایان بیان کرد: هرکس دارای تفکر سیاسی است؛ اما ورزش باید خارج از تفکرات سیاسی باشد تا بتوان خدمات خوبی را در این حوزه انجام داد و از ظرفیت‌ها به شکل مناسبی استفاده کرد.


انتهای پیام/ 7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان