۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آتش سوزي مغازه پلاستيک فروشي در بازار+تصاویر
کد خبر: ۲۶۷۱۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۹ ساعت: ۱۳:۲۳ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

آتش سوزي مغازه پلاستيک فروشي در بازار+تصاویر

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آتش سوزي مغازه پلاستيک فروشي در بازار قزوين، با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.

آتش سوزي مغازه پلاستيک فروشي در بازار+تصاویر
ابوالفضل ذوالقدر، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 4 و 21 دقيقه بامداد روز پنج شنبه بيست و هفتم مهر ماه سال 1396، از آتش سوزي يک باب مغازه پلاستيک فروشي در محدوده بازار قزوين خبر داده شد که بلافاصله نيروهاي عملياتي ايستگاه‌هاي شماره يک، سه، 6 و هفت اين سازمان در کمتر از 4 دقيقه به محل اعزام و مشاهده کردند این مغازه طعمه حريق شده و شعله هاي آتش و دود داخل مغازه به سرعت در حال گسترش است.

ذوالقدر در اين خصوص اظهار کرد: در جريان اين حادثه يک باب مغازه پلاستيک فروشي به علل نامشخصي طعمه حريق شده بود که آتش نشانان با سرعت عمل نسبت به بريدن قفل و باز کردن درب مغازه اقدام و در ادامه پس از شناسايي کانون حريق با استفاده از تجهيزات مخصوص آتش نشاني در کمترين زمان ممکن نسبت خاموش کردن شعله هاي آتش اقدام و از سرايت حريق به مغازه هاي مجاور جلوگيري کردند.

این مسوول افزود: آتش نشانان پس از تخليه دود و ايمن سازي کامل محل نسبت به تحويل مغازه به مالک اقدام و به ماموريت خود پايان دادند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در اين حادثه به هيچ کس آسيبي نرسيد و علت بروز آتش سوزي نيز توسط کارشناسان واحد بررسي علل حريق اين سازمان در دست بررسي است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان