۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین اجازه نمی‌دهیم شهرداری به پاتوق سیاسی تبدیل شود
کد خبر: ۲۶۶۷۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۹ ساعت: ۱۶:۲ ↗ لینک کوتاه

شهردار محمدیه:

اجازه نمی‌دهیم شهرداری به پاتوق سیاسی تبدیل شود

شهردار محمدیه گفت: کار شهرداری کار سیاسی نیست و اجازه نمی‌دهیم اینجا به پاتوق سیاسی تبدیل شود؛ آمده ام فعالیت‌هایی را که عده ای معتقدند توان انجام آن وجود ندارد را پیگیری و اجرایی کنم.

اجازه نمی‌دهیم شهرداری به پاتوق سیاسی تبدیل شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه ظهر امروز(چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه شهردار محمدیه در سالن نیایش این شهر اظهار کرد: خدمت به مردم برای رضای الهی بندگی خداست.

وی افزود: در حوزه خدمت رسانی امروز روز معارفه و تودیع مدیرانی است که تجربه زیادی در حوزه مدیریت شهری دارند.

این مسئول بیان کرد: حوزه مدیریت تقبل امانت بزرگ است که اگر مسئولان این امانت را به درستی انجام دهند و مشکلات شهری را حل کنند کار آنها عبادت است و اگر در این زمینه کوتاهی داشته باشد کلاه بزرگی سر آنها رفته است.

وی گفت: امیرمومنان خطاب به مالک اشتر فرمودند:" وقتی وارد مصر می‌شوی مردم پیش از شما والیانی را دیده اند و به شما نگاه می‌کنند اگر شما بهتر عمل کنی راضی می‌‎شوند اما اگر از والی پیشین ضعیف تر عمل کنید مردم معترض خواهند شد."

امام جمعه محمدیه ادامه داد: غنی و فقیر برای مدیران شهرداری نباید فرقی نکند؛ نه اینکه شهروندی پشت اتاق شما منتظر بماند اما مدیران و دوستان خود را ترجیح دهید، نباید در رسیدگی به مشکلات مردم تعلل به خرج داد.

به مردم محمدیه و مهرگان قول می‌دهیم به وعده‌ها عمل کنیم

در ادامه این مراسم بیات رییس شورای شهر محمدیه اظهار کرد: باتوجه سیاست‌هایی که در دوره پنجم درنظر گرفته شد و باتوجه به خواسته‌ها و نیازهای موجود، تصمیم به تغییر شهردار گرفتیم.

وی افزود: 21 گزینه برای حوزه شهرداری کاندیدا شدند و در نهایت ما به پنج گزینه دست پیدا کردیم و با توحه به سوابق آقای لطفی هفت عضو شورا به وی رای مثبت دادند.

این عضو شورا بیان کرد: در انتخابات مردم اقدامات بزرگی از ما نمی‌خواستند، اقدامات خوبی در دوره‌های گذشته انجام شده بود؛ به مردم بخش محمدیه و مهرگان این قول را می‌دهیم که خواسته‌های آنها در ایام انتخابات پیگیری خواهد شد.

وی عنوان کرد: شهر محمدیه ۳۵سال است که شکل گرفته و ما در این شهر بافت فرسوده نداریم و شهردار جدید باید خواسته‌های به حق مردم را جامعه عمل بپوشانند.

نیامده‌ایم که پروژه‌های دوران قبل را تعطیل کنیم

لطفی، شهردار محمدیه در ادامه این مراسم گفت: شهروندان عزیز هیچ زمانی با تصویر و بنر چهره شهردار پیام تبریک نزنید؛ بلکه حساب و کتاب خود را با شهرداری تصویب کنید.

وی اذعان کرد: به هیچ وجه نیامده‌ایم که پروژه‌های دوران قبل را تعطیل کنیم؛ بلکه ادامه دهنده مسیر خدمات رسانی و عمرانی و فرهنگی خواهیم بود.

این مسئول بیان کرد: چه کسی گفته مسئولان باید پشت تریبون قرار بگیرند و با تخریب مدیران قبلی جایگاه خود را افزایش دهند؟ من بر دستان آقای بهزادپور بوسه می‌زنم.

وی ابراز کرد: کار شهرداری کار سیاسی نیست و اجازه نمی‌دهیم اینجا به پاتوق سیاسی تبدیل شود؛ آمده ام فعالیت‌هایی را که عده ای معتقدند توان انجام آن وجود ندارد را پیگیری و اجرایی کنم.

لطفی در پایان عنوان کرد: بزرگترین سرمایه برای شهردار، وجود شورای متفکر است که با همدلی و دوستی و رفاقت در مدیریت شهری می‌توان معحزه کرد.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان