۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین سقوط مردی در عمق ۲۰ متری چاه+تصاویر
کد خبر: ۲۶۶۴۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۳ ساعت: ۱۲:۳۹ ↗ لینک کوتاه

در قزوین رخ داد؛

سقوط مردی در عمق ۲۰ متری چاه+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره هفت آتش نشاني قزوين گفت: آتش نشانان با تلاش بی وقفه خود مرد جوانی را که به عمق حدود ۲۰ متری چاهی در روستای مشکین آباد قزوین سقوط کرده بود نجات دادند.

سقوط مردی در عمق ۲۰ متری چاه+تصاویر
رضا امیری خسروبیگی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اطلاع رسانی حادثه مردی در چاه در روستای مشکین آباد قزوین به سامانه 125 آتش نشاني قزوین در ساعت 16 و 46 دقيقه روز سه شنبه 11 مهرماه سال 1396، بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان گروه ویژه امداد و نجات چاه را از ايستگاه شماره پنج پونک و هفت شهید مفتح به محل حادثه رهسپار کرد.

وی افزود: در جریان این حادثه که در یک چهاردیواری متروکه و نیمه تمام به وقوع پیوست یک نفر جوان 23 ساله پس از سقوط، در عمق حدود 20 متری چاه محبوس می‌شود.

رئيس ايستگاه شماره هفت آتش نشاني قزوين اذعان کرد: پس از اعزام آتش نشانی محمود آباد به محل و درخواست کمک از آتش نشانی قزوین، گروه ویژه امداد و نجات این سازمان به سرعت در محل حاضر و با برپایی کارگاه مخصوص چاه عملیات نجات را آغاز کردند.

خسروبیگی در ادامه گفت: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی محل حادثه با ورود یکی از آتش نشانان به داخل چاه و رعایت کامل موارد ایمنی، موفق شدند در کمترین زمان ممکن و با استفاده از تجهيزات و لوازم تخصصي نجات، فرد مصدوم را از عمق چاه خارج و براي اعزام به مراکز درماني تحويل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه کنند.
انتهای پیام/2002/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان