۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین محدودیت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی
کد خبر: ۲۶۶۲۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۶ ساعت: ۱۱:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل حمل و نقل شهرداری قزوين خبر داد:

محدودیت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين گفت: با توجه به فرارسيدن ايام محرم و حرکت دسته‌های عزاداري تمهيدات ويژه ترافيکي براي تاسوعا و عاشوراي حسيني انديشيده شده است.

محدودیت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی
سعید جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: هر ساله با فرا رسیدن ایام عزاداری امام حسین(ع) با افزایش بار ترافیکی معابر به ویژه در هنگام حرکت دسته‌های عزاداری روبرو هستیم.

وی عنوان کرد: برای کنترل وضعیت ترافیک معابر و جلوگیری از بروز مشکل در تردد دسته‌هات عزاداری، تمهیدات ویژه ترافیکی به ویژه در معابری که در مسیر حرکت دسته‎های عزاداری قرار دارد، اندیشیده شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا با همکاری پلیس راهور محدودیت های ترافیکی ویژه در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در مسیرها و محدوده‌هایی که مسیر حرکت دسته‌های عزاداری است، اعمال می شود.

جهانگیری گفت: محدودیت های ترافیکی در شب نهم محرم در خیابان های مولوی،شهید انصاری،منتظری جدید و در روز نهم محرم خیابان شهداء و شب دهم و روز دهم محرم در خیابان‌های شهداء، منتظری، تهران قدیم، راه آهن، سلامگاه و تمام خیابان‌های منتهی به میدان آزادی اعمال می‌شود تا عزاداران حسینی در ترددهای خود با مشکلی روبرو نشوند.

وی یادآور شد: از شهروندان تقاضا می‌شود به منظور کاهش حجم بار ترافیکی معابر شهر به ویژه محدوده‌هایی که مسیر حرکت دسته‌های عزاداری است، از وسایل نقلیه عمومی و دوچرخه برای تردد استفاده کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان