۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پروژه تطهیر مدیریت تاریک میرزاده کلید خورد/ فشار باند میرزاده به ولایتی جهت ورود مجدد به مناصب مدیریتی
کد خبر: ۲۶۶۰۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۳ ساعت: ۱۰:۵۷ ↗ لینک کوتاه

گزارش؛

پروژه تطهیر مدیریت تاریک میرزاده کلید خورد/ فشار باند میرزاده به ولایتی جهت ورود مجدد به مناصب مدیریتی

پس از تحولات مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی و ورود جریان انقلابی به راس مدیریتی دانشگاه اقدمات بسیار مناسب و قابل توجهی در خصوص اصلاح کلی دانشگاه انجام شد که از این موارد می‌توان چابک سازی ساختار تشکیلاتی اشاره کرد که در زمان مدیریت میرزاده به صورت کاملا غیرطبیعی و غیرکارشناسی که بیشتر با نیت جایابی برای افراد مورد نظر انجام شده بود، اشاره کرد.

 پروژه تطهیر مدیریت تاریک میرزاده کلید خورد/ فشار باند میرزاده به ولایتی جهت ورود مجدد به مناصب مدیریتی
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، پس از تحولات مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی و ورود جریان انقلابی به راس مدیریتی دانشگاه اقدمات بسیار مناسب و قابل توجهی در خصوص اصلاح کلی دانشگاه انجام شد که از این موارد می‌توان به چابک سازی ساختار تشکیلاتی اشاره کرد که در زمان مدیریت میرزاده به صورت کاملا غیرطبیعی و غیرکارشناسی که بیشتر با نیت جایابی برای افراد مورد نظر انجام شده بود، اشاره کرد.

 

معاونت برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد در دوره میرزاده ایجاد شده بود پس از بررسی‌های کارشناسی مشخص شد عملا اثرگذاری لازم را در پیشبرد امورات دانشگاه نداشته و بیشتر در خصوص شرکت‌داری و مدیریت املاک دانشگاه فعالیت می‌کند که اعطای وکالت بلاعزل بسیاری از املاک دانشگاه به شرکت اقتصادی دانشگاه گواه این مدعاست.

 

البته روابط خاص این معاونت، در دانشکده اقتصاد و حسابداری برخی واحدها که با حضور پررنگ مدیران ارشد امور مالیاتی به عنوان حق‌التدریس همزمان شده جای بررسی و تامل بیتشری دارد.

 

همچنین معاونت ورزش هم در دانشگاه با شرط تاسیس معاونت تخصصی در زمینه تربیت بدنی ایجاد و بنا شد ورزش قهرمانی که بسیار پرهزینه است در دانشگاه گسترش یابد که اصولا این موضوع با روح ورزش دانشجویی کاملا مغایر است و البته که ریشه‌یابی این بحث هم به نتایج خوبی خواهد رسید.

 

معاونت عمرانی هم در دوران میرزاده اقدام به ساخت‌وسازهای فراوانی نمود که با توجه به کاهش شدید تعداد دانشجو و در نتیجه کاهش درآمد دانشگاه این امر عملا بازدهی لازم را نداشته و فقط تحمیل هزینه سنگین به دانشگاه بود.

 

با توجه به مطالب ذکر شده ریاست جدید دانشگاه نسبت به ادغام معاونت‌ها اقدام کرد و عملا پس از این، باند مدیریتی میرزاده از تصمیمات کلان دانشگاه کنار گذاشته شد.

 

حال تحرکات خزنده این گروه جهت ورود به هر شکل ممکن به مناصب مدیریتی دانشگاه اعم از مشاور واحد، دستیار ویژه و معاون واحد آغاز شده و با حمایت سرحلقه این گروه پیگیری و حمایت می‌شود.

 

البته اقدامات این گروه تا کنون با مقاومت مدیران جدید دانشگاه مواجه شده است.

 

بزودی اخبار و اسناد جدیدی مبنی بر فعالیت‌های مالی و فیش‌های حقوقی دوران میرزاده منتشر خواهد شد.

 

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان