۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آتش سوزي در مغازه فست فود+تصاویر
کد خبر: ۲۶۵۷۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۵ ساعت: ۱۲:۴۷ ↗ لینک کوتاه

در قزوین رخ داد؛

آتش سوزي در مغازه فست فود+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين از اطفاء حريق مغازه فست فود در خیابان نوروزیان قزوين خبر داد.

آتش سوزي در مغازه فست فود+تصاویر
عليرضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 16:00روز سه شنبه 21 شهریور ماه سال 1396، از آتش سوزي در یک باب مغازه فست فود واقع در خیابان نوروزیان قزوين خبر داده شد که ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بي درنگ نيروهاي ويژه اطفاء حريق را از 2 ايستگاه‌ عملياتي شهید مفتح و پونک به محل حادثه رهسپار کرد.

وي با اشاره به حضور به موقع آتش نشانان در کمتر از 3 دقيقه به محل حادثه افزود: پس از رسيدن به محل مشاهده شد طبقه فوقانی این مغازه به دلايل نامشخصي طعمه حريق شده و شعله هاي آتش و دود به سرعت در حال گسترش و سرايت به اطراف است.
 

رئيس ايستگاه شماره سه آتش نشاني شهرداري قزوين عنوان کرد: آتش نشانان با سرعت عمل و استفاده از تجهيزات تنفسي و اطفاء حريق در کمترین زمان ممکن خود را به کانون حریق رساندند و نسبت به اطفاء حريق، تخلیه دود و ایمن سازی محل حادثه اقدامات لازم را بعمل آوردند.

وي ادامه داد: حضور به موقع آتش نشانان موجب شد تا با وجود مقادیری از مواد پلاستيکي و قابل اشتعال در این قسمت، حريق در همان لحظات اوليه اطفاء شود و از گسترش حريق و سرايت شعله هاي آتش به ساير قسمت‌ها و بروز خسارات بيشتر جلوگيري بعمل آيد.

رحماني در پایان يادآور شد: خوشبختانه در اين آتش سوزي به هيچ کس صدمه اي نرسيد و آتش نشانان پس از تهيه گزارش و ايمن سازي کامل محل با تحويل صحنه حادثه به مالک ماموريت خود را به پايان رساندند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان