۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ٢ هزار واحد بهداشتی - درمانی در کشور افتتاح می‌شود
کد خبر: ۲۶۵۶۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۲ ساعت: ۱۵:۲۴ ↗ لینک کوتاه

مشاور وزیر بهداشت در دیدار با استاندار:

٢ هزار واحد بهداشتی - درمانی در کشور افتتاح می‌شود

مشاور وزیر بهداشت در دیدار با استاندار قزوین گفت: ٢ هزار واحد بهداشتی - درمانی در کل کشور آماده افتتاح است.

٢ هزار واحد بهداشتی - درمانی در کشور افتتاح می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سید عباس پور هاشمی مشاور وزیر بهداشت روز گذشته(سه شنبه) در دیدار با استاندار قزوین اظهار کرد: هم اکنون ۶ هزار و 650 پروژه بهداشتی و درمانی در سطح کشور با ٢٠٠ هزار متر مربع زیر بنا با سه هزار میلیارد تومان در حال اجراست.

وی افزود: ٢ هزار واحد بهداشتی درمانی در کل کشور آماده افتتاح است و ٣ هزار واحد دیگر هم تا اذرماه امسال تکمیل خواهد شد.

دبیر مناطق کمتر توسعه یافته وزارت بهداشت و درمان عنوان کرد: طرح‌های باقیمانده هم تا هفته دولت سال آینده افتتاح خواهد شد.

۵٣ پروزه بهداشتی - درمانی تکمیل و آماده افتتاح است
فریدون همتی در این دیدار عنوان کرد: 159 پروژه حوزه بهداشت و درمان تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد که با افتتاح این پروژه‌ها مردم مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان از امکانات بهداشتی و درمانی بهره مند خواهند شد.

استاندار قزوین افزود: در استان قزوین تاکنون 1هزار میلیارد پروژه بخش درمان و بهداشت افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه بر اولویت پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد و افزود: اولویت در تخصیص و جذب اعتبارات ، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان است که می بایست در خصوص پروژه های حوزه بهداشت و درمان نیز مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول بیان کرد: در استان قزوین هماهنگی و مشارکت مناسبی بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و این همراهی باعث شده است که اجرای پروژه‌ها با پیشرفت مناسب و خوبی همراه باشد و با پشتیبانی وزارتخانه نیز روند اجرا و بهره برداری تسریع خواهد شد.

وی افزود: با بهره برداری از این تعداد پروژه بهداشت و درمان در استان، نیاز مردم بویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار تامین خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین هم در این دیدار از ساخت بیمارستان ٧٢ تختخوابی در شهرک مهرگان و محمدیه با تعرفه دولتی خبر داد.

دکتر مهرام در ادامه بیان کرد: استان قزوین در بین استان‌های کشور رتبه نخست را در تکمیل و اجرای پروژه‌های بخش بهداشت و درمان کسب کرده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان