۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ذبح انسانیت در میانمار با سکوت مرگبار جوامع بین‌الملل!
کد خبر: ۲۶۵۲۱۱ نویسنده: امیرعلی رضایی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۹ ساعت: ۸:۴۷ ↗ لینک کوتاه

پرده‌ای دیگر از جنایت‌های استکبار جهانی؛

ذبح انسانیت در میانمار با سکوت مرگبار جوامع بین‌الملل!

در دنیایی که برای دفاع از حقوق حیوانات مانند سگ و گربه فریادها بلند می‌شود و هزاران کمپین دوستدار« سگ و گربه » تشکیل می‌دهند، سکوت مرگبار و یک سوگرایانه مدعیان حقوق بشر در کشتار وحشیانه زنان و سوزاندن کودکان میانماری جای تاسف دارد.

ذبح انسانیت در میانمار با سکوت مرگبار جوامع بین‌الملل!
صبح قزوین ؛___ امیرعلی رضایی.
جدا از تفاوت رنگ و لباس، انسان‌ها در خلقت همه آفریده یک خالق هستند و در آدمیت و انسانیت دارای مشترکات فراوانی هستند.

دین و مذهب اگر چه باعث ارتقاء شأن و سطح زندگی آدم‌ها خواهد شد، اما درد و رنج را همه انسان‌ها درک می‌کنند و حیات حق طبیعی همه مخلوفات است و خداوند متعال حتی در قرآن کریم که کامل ترین کتاب آسمانی ادیان است اجبار و اکراه در پذیرش دین را روا نمی ‌دارد و حیات را حتی حق طبیعی کفار و مشرکین می‌داند و تا وقتی هم که کفار در برابر مسلمین ستیز و جنگ ایجاد نکنند؛ در امان خواهند بود و کیفر کفر و الحاد آنها حواله به عالم برزخ و قیامت است.

در همه ادیان و مکاتب الهی و حتی خود ساخته، اقلیت در هر جامعه ای نباید مورد ظلم و ستم قرار گیرد و هیچکس حق ندارد حیات آنها را به خطر بیاندازد.

سالیان سال است که شعله خشم و نفرت بوداییان افراطی میانمار بر جان مسلمانان افتاده و آنها را کباب کرده است و اوج رذالت و پلیدی این حیوانات شبیه انسان در هفته‌های اخیر فزونی یافته است.
 
جنایت وحشیانه بوداییان افراطی به کمک ارتش مسلح میانمار تا بدانجا پیش رفته است که کودکان خردسال را برروی ورق‌های آهنی و مسی گذاشته و با روشن کردن آتش زیر آنها کودکان معصوم مسلمان را کباب می‌کنند و یا دست زنان بی دفاع را بسته و آنها را زنده، زنده می‌سوزانند.

در همه قوانین بین المللی و کنوانسیون‌های حقوقی، کودکان و زنان در همه درگیری‌ها و جنگ‌ها در امان هستند و اگر هم به صورت اسیر در اختیار دشمن قرار بگیرند؛ هیچ کس حق ندارد آنها را بکشد چه برسد به روزی که آنها را بسوزاند.

خشونت‌ها علیه مسلمانان این منطقه در سال ۲۰۱۲ بعد از کشته شدن ۱۱ مسلمان توسط ارتش میانمار و حمله یک گروه بودائیان به اتوبوس حامل مسلمانان و کشته شدن یک بودائی در پاسخ به این حمله آغاز شد.

در چنین شرایطی بودایی‌ها با حمله به مناطق مسلمان‌نشین بیش از ۲۰۰۰ منزل مسکونی متعلق به مسلمانان را به آتش کشیدند و بیش از یک صد هزار نفر را آواره و بی خانمان کردند.

سان سو چی رهبر جنبش دموکراسی خواه و برنده جایزه صلح نوبل، چهره افراطی بودایی به کمک ارتش میانمار بار دیگر در ایالت «اراکان» نسل‌کشی، تخریب خانه‌ها و کوچ اجباری مسلمانان این کشور را از سر گرفته اند. مسلمانان روهینگیا در میانمار سال‌هاست که با سرکوب گسترده از سوی بودائیان مواجه هستند و در اغلب موارد نیروهای دولتی و امنیتی نیز از اقدامات ددمنشانه آنها حمایت می‌کنند و این وضعیت درحالی است که دولت مستقر، از ورود کمیته حقیقت یاب سازمان ملل به این کشور برای بررسی وضعیت مسلمانان جلوگیری می‌کند.

در دنیایی که برای دفاع از حقوق حیوانات مانند سگ و گربه فریادها بلند می‌شود و هزاران کمپین دوستدار« سگ و گربه » تشکیل می‌دهند، سکوت مرگبار و یک سوگرایانه مدعیان حقوق بشر در کشتار وحشیانه زنان و سوزاندن کودکان میانماری جای تاسف دارد.

فجیع‌ تر از سکوت مدعیان حقوق بشر، سکوت رهبران عربی، اسلامی و مسلمان اقصی نقاط جهان است که چشم خود را بر این جنایات می‌بندند و رسانه‌‌های صوتی و تصویری آنها خبری از کشتار وحشیانه و دردناک منتشر نمی‌کنند.

جنایات ددمنشانه و حیوانی رهبران همجنس گرای بودایی و مدعیان دموکراسی دریافت جایزه صلح نوبل را جسورتر خواهد کرد و این اولین و آخرین اقدام ضد بشری آنها نخواهد بود.

مسلمانان جهان و همه انسان‌های آزاده، نباید در انتظار اقدامات سازمان‌های مدعی حمایت از حقوق بشر باشند تا آنها و سازمان‌های دروغین آنها به کمک مردم مظلوم میانمار و یمن بشتابند؛ بلکه باید با استفاده از امکاناتی که دارند به کمک مسلمانان مظلوم میانمار و یمن آمده و با آنها همدردی نمایند.

با موضع گیری سریع و شفافی که رئیس جمهوری ایران حجت الاسلام روحانی داشته است جا دارد مسئولان وزارت امور خارجه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از طریق ارتباطات بین المللی و سازمان‌های بشردوستانه صلیب سرخ و هلال احمر به یاری مردم مظلوم میانمار بشتابند و با درخواست از سازمان ملل و تشکیل کمیته حقیقت ‌یاب مانع کشتار بیشتر مردم شوند.

مردم کشور جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و طبق منشور رهایی بخش اسلام دفاع از همه مسلمانان و همه مظلومان عالم را وظیفه خود می‌داند و در راستای نجات آنها هر کمکی که لازم باشد در حق مردم مظلوم میانمار انجام خواهند داد.

متاسفانه برخی عناصر ضدانقلاب که سابقه محکومیت قضایی دارند در برخی سایت‌های خبری و کانال‌های تلگرامی وابسته به فتنه سبز آمریکایی و اسراییلی در خارج و داخل کشور درباره کشتار مردم میانمار مواضعی اتخاذ کردند و با حمایت خود از رهبر افراطی و همجنس گرایی میانمار« حیا را خورده و آبرو را قی کرده اند» که با هیچ مرام و مسلک سیاسی همخوانی ندازد و فقط حامل پیام قهر کودکانه و لجبازی احمقانه بود و این اظهارات خللی در اراده مردم انقلابی ایران ایجاد نخواهد کرد و سبب بیداری بیشتر مردم خواهد شد.

جنایت در میانمار فقط کشتار مسلمانان نیست بلکه در این نقطه از دنیا با آتش زدن کودکان و ایستادن بالای تن‌های نحیف کودکان گرسنه ذبح انسانیت است، هرچند که انسانیت هم سال‌هاست در اروپا و افریقا و آمریکا مرده است.

تنها راه نجات و رهایی مردم میانمار این است که ائمه جمعه و جماعات، تشکل‌های سیاسی و هیئات مذهبی و رسانه‌های نوشتاری و تصویری عمق فاجعه کشتار مردم مظلوم میانمار را برای مردم به تصویر بکشند تا وجدان‌های بیدار به کمک مردم مظلوم این دیار بشتابند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان