۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دعای عرفه در امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۶۴۹۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۸ ساعت: ۹:۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین:

دعای عرفه در امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در امامزادگان شاخص استان خبر داد.

 دعای عرفه در امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به برگزاری دعای عرفه در استان اظهار کرد: ستاد برگزاری مراسم ویژه عرفه از مدتی پیش در این اداره کل تشکیل و با حضور مسئولین فرهنگی و اجرایی بقاع متبرکه استان، مقرر به برگزاری دعای پرفیض عرفه در بقاع شاخص استان شد.

وی بیان کرد: در این برنامه‌ها از افراد برجسته و ممتاز جهت قرائت این دعای پر فیض دعوت به عمل آمده و هماهنگی‌های لازم با نیروهای مردمی، پایگاه‌های بسیج، آتش‌نشانی و شهرداری‌های مناطق برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم صورت پذیرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: این مراسم در شهرستان البرز در امامزاده احمد و محمود(ع) حصارخروان، در شهرستان بوئین زهرا در امامزاده محمد طاهر(ع) آوج و امامزاده ابراهیم(ع) حسین آباد و در شهرستان تاکستان در بقعه آقا سیدعلی موسوی شارینی اسفرورین برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآورشد: در شهرستان قزوین این مراسم در امامزاده حسین(ع)، آستان مقدس چهارانبیاء(ص)، امامزاده سلطان سید محمد(ع)، امامزاده علی(ع)، امامزاده آمنه خاتون(س)، امامزاده بی‌بی شهربانو(س) و امامزاده حلیمه خاتون(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: همه این برنامه‌ها به طور همزمان از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۹ شهریورماه مصادف با روز عرفه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان