سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جدول تعداد شکایات درج شده در سامانه ۱۹۵ به تفکیک اپراتورهای همراه و ثابت در خصوص کم فروشی اینترنت در سال ۹۵ را اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه تمامی شکایات ثبت شده در سامانه به صورت دقیق بررسی و پاسخ لازم ارائه شده است، افزود: با وجود اینکه ۷ درصد از شکایتهای ثبت شده مربوط به کمفروشی در خدمات اینترنت است با این حال این تعداد شکایات نیز زیاد بوده و حائز اهمیت بوده و باید در کنار نظارت جدی رگولاتوری، اطلاعرسانی کافی درباره استفاده از خدمات این حوزه و روشهای جلوگیری از سوء استفادههای احتمالی، از سوی اپراتورها به مردم ارایه شود.
فلاح جوشقانی تصریح کرد: ساماندهی وضعیت فروش بستههای اینترنتی و کمفروشی خدمات، تدوین نظام تعرفهای مناسب برای خدمات ثابت، تدوین ضوابط لازم برای حمایت از OTTها و اپلیکیشنها و ساماندهی دکلها از اولویتهای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در دستور کار رگولاتوری نیز قرار گرفته است.
سرپرست رگولاتوری از ارائه آمار شکایات مربوط به ۵ ماهه سال ۹۶ در روزهای آتی خبر داد.
جدول تعداد شکایات درج شده در سامانه ۱۹۵ به تفکیک اپراتورهائی که بیش از ۲۰ شکایت در مورد کم فروشی در خدمات اینترنت داشتهاند در این لینک آمده است.
انتهای پیام/1404
منبع: دانا
دیدگاه ها