۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین بانوی کاراته‌کای قزوینی سهیمه حضور در رقابت‌های جهانی را به دست آورد
کد خبر: ۲۶۳۹۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲ ساعت: ۹:۴۲ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی؛

بانوی کاراته‌کای قزوینی سهیمه حضور در رقابت‌های جهانی را به دست آورد

در پایان رقابت‌های انتخابی تیم‌های کاراته رده‌های پایه بانوی کاراته کای قزوینی سهیمه حضور در رقابت‌های جهانی را به دست آورد.

بانوی کاراته‌کای قزوینی سهیمه حضور در رقابت‌های جهانی را به دست آورد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار ورزشی استان را در ادامه می‌خوانید:

لیلا برجعلی با برتری مقابل حریفان در اردوی انتخابی سهیمه حضور در پیکارهای جهانی اسپانیا را به دست آورد.

در پایان رقابت‌های انتخابی تیم‌های کاراته رده‌های پایه، لیلا برجعلی کاراته کای ملی پوش استان در وزن منهای 48 کیلوگرم جوانان با سه برد به عنوان نفر اول وزن خود برای حضور در رقابت‌های جهانی انتخاب شد.

پیش از این نیز در بخش پسران امیررضا میرزایی و امیر حسین بیگدلی از قزوین در پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته امتیاز لازم را برای حضور در رقابت های جهانی اسپانیا به دست آورده بودند.

نفرات برتر پیکارهای انتخابی به رقابتهای قهرمانی جهان اعزام می شوند و نفرات دوم این پیکارها نیز در اردو باقی خواهند ماند تا در صورت فراهم شدن شرایط در مسابقات بین المللی شرکت کنند.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد. مسابقات کاراته جهانی اسپانیا سوم تا هفتم آبان در شهر تنریف اسپانیا برگزار می‌شود.

برتری تیم گلبال مردان مقابل تایلند با درخشش محسن جلیلوند
تیم ملی مردان گلبال ایران با درخشش محسن جلیلوند کاپیتان قزوینی خود در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه را با برتری برابر تایلند به پایان رساند.

در ادامه مسابقات گلبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در تایلند جریان دارد، در بخش مردان ملی پوشان گلبال دومین دیدار خود را مقابل تایلند برگزار کردند و با نتیجه ۱۳ بر ۳ این تیم را شکست دادند.

تیم ملی مردان ایران که در اولین دیدار موفق به شکست قزاقستان شده بود، در سومین دیدار خود فردا به مصاف تیم کره جنوبی خواهد رفت.همچنین در بخش بانوان مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، تیم گلبال بانوان امروز در مصاف با استرالیا به تساوی 5 بر 5 دست یافت.
این سومین دیدار تیم ملی گبال بانوان در این رقابت‌ها بود. تیم بانوان کشورمان پیش از ین مقابل چین و ژاپن شکست خورده بود.

تیم کامپوند دانشجویان ایران با یاسر عمویی نایب قهرمان جهان شد
تیم تیر و کمان کامپوند مردان ایران در مسابقات دانشجویان جهان با کاپیتانی یاسر عمویی کماندار شایسته استان و کشورمان به مدال نقره جهان دست یافت.

تیم کامپوند مردان ایران در مسابقات بیست و نهمین دوره دانشجویان جهان امروز چهارشنبه در دیدار نهایی به مصاف تیم روسیه رفت و با نتیجه ۲۲۷ به ۲۳۲ نتیجه را واگذار کرد.به این ترتیب، تیم ایران متشکل از یاسر عمویی، میلاد رشیدی و امید طاهری به مدال نقره این مسابقات دست پیدا کرد تا هشتمین مدال کاروان ایران به نام تیر و کمان بخورد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان