۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین انفجار منزل مسکوني یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
کد خبر: ۲۶۳۶۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۳۱ ساعت: ۱۳:۵۱ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

انفجار منزل مسکوني یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت : نشت گاز شهري و انفجار منزل مسکوني در شهرک مهدیه قزوین حادثه آفريد.

 انفجار منزل مسکوني یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
قدير موسي خاني در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 19 و 29 دقیقه روز یکشنبه 29 مرداد ماه سال 1396 از وقوع انفجار و آتش سوزی در منزل مسکوني واقع در شهرک مهدیه قزوین خبر داده شد.

وی افزود: بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان سه اکيپ مخصوص امداد نجات و اطفاء حريق از ايستگاه هاي شماره چهار مینودر ـ پنج پونک و هفت شهید مفتح را به محل حادثه رهسپار کرد.

معاون عمليات سازمان آتش نشاني قزوين با اشاره به حضور به موقع آتش نشانان در کمتر از 3 دقيقه به محل حادثه افزود: پس از رسيدن به محل مشاهده شد در اثر انفجار به کليه وسايل، دیوار و پنجره‌های این محل خسارت وارد شده و آتش سوزی در طبقه دوم این واحد مسکونی به وقوع پیوسته و شعله‌های آتش از پنجره های نمای ساختمان به بیرون زبانه می‌کشد.

وی گفت: نيروهاي آتش نشاني بلافاصله پس از رسيدن به محل حادثه ، نسبت به قطع جریان برق و گاز اقدام نموده و با متفرق کردن مردم از اطراف محل، صحنه حادثه را ایمن سازی کردند.

این مسئول بیان کرد: آتش نشانان بی درنگ و با استفاده از دستگاه‌هاي تنفسي و تجهيزات ویژه اطفاء حریق شعله‌هاي سرکش آتش را در کمترین زمان و با حداقل خسارت ممکن مهار و در ادامه با استفاده از دستگاه توربوفن نسبت به تخليه دود و ایمن سازی کامل محل اقدام کردند.

وی بیان کرد: در جریان این حادثه تنها یک نفر خانم 21 ساله از اهالی ساختمان دچار آسیب دیدگی جزئی شد که جهت بررسی‌های پزشکی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه شد.

موسي خاني در پایان با بيان اينکه علت بروز اين آتش سوزي از سوي کارشناسان علت يابي سازمان آتش نشاني در دست بررسي است، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ايمن سازي کامل محل با تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي و مالک ماموريت خود را به پايان رساندند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان