۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین سرنوشت وزیر کشور در انتظار استاندار قزوین!
کد خبر: ۲۶۳۱۲۴ نویسنده: علیرضا عدالت خواه تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۹ ساعت: ۱۰:۳۲ ↗ لینک کوتاه

وزیر کشور یا زنبور کارگر دولت؛

سرنوشت وزیر کشور در انتظار استاندار قزوین!

جناب آقای استاندار بداند که این پست‌های دنیوی ارزش رویارویی با مردم را نداشت و اگر هزاران بار هم آمار رشد اشتغال را به صورت غیرواقع اعلام کند، زیاده خواهان به او رحم نخواهند کرد.

سرنوشت وزیر کشور در انتظار استاندار قزوین!
صبح قزوین ؛____علیرضا عدالت خواه.

در دنیای پر رمز و راز زنبورعسل برخی رخدادها بطور طبیعی حادث می‌شود که شباهت زیادی به اعمال و رفتار ما آدم‌ها دارد، در بین هزاران زنبور عسل داخل کندو، نوعی زنبور وجود دارد که هم از نظر فیزیکی درشت تر و هم از نظر توانمندی از بقیه زنبورها توانمند تراست که به آن زنبور کارگر می‌گویند، از زمان شروع به فعالیت و یافتن شهد، زنبور کارگر ماموریت سختی دارد و بیشترین شهد را هم جمع آوری می‌کند اما در پایان فصل ذخیره سازی « شهد گل » با یک فراخوان از پیش تعین شده به اتهام پرخوری و داشتن هیکل درشت، توسط هم سفره‌های خود مورد حمله قرار گرفته، کشته و از کندو بیرون انداخته می‌شود.

با مرور برخی اتفاقات اعضای دولت روحانی بخوبی وضعیت زنبورهای عسل برای ما مسجل خواهد شد، با این تفاوت که زنبورها با ذخیره سازی و تولید عسل کام‌ها را شیرین می‌کنند اما افراد سهم خواه در دولت با مشغول شدن به خود کام مردم را تلخ و...

وزیر کشور دولت روحانی که به گفته علی مطهری نائب رییس مجلس شورای اسلامی حاصل یک معامله پنهان بوده، در انتخابات « پرتخلف و پر حاشیه » ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 96 با مهندسی کردن آرای مردم، شناسایی جنس رای شهروندان جنوب و شمال و ماموریت دادن به استانداران و فرمانداران برای پیروزی روحانی همانند زنبور کارگر بیشترین خدمت را به اصلاح طلبان کرد و به جرم داشتن اختیارات وسیع « هیکل درشت و پرخوری » در کشور از سوی هم قطاران خود مورد حمله و تهدید قرار می‌گیرد.
اظهارنظر و تهدیدات برخی نمایندگان مجلس، برخی سران احزاب و حملات فراوان« توییتری» این روزها به وزیر کشور بخاطر در اختیار گرفتن یک وزارتخانه نیست!

با شروع کابینه دوم دولت روحانی برخی می‌خواهند، سوت پایانی بازی علی لاریجانی و حسن روحانی را به صدا درآورند و سهم خود را از دولت بستانند.

اگر آقای روحانی در مقابل زیاده خواهی برخی افراطیون مدعی اصلاح طلب ایستادگی نکند نه اینکه در انتخاب وزراء مشکل خواهد داشت بلکه در انتخاب استانداران نیز مشکل خواهد داشت.

در استان قزوین نیز فریدون همتی با طرفداری از دولت و صدور نامه پرداخت تسهیلات به دهیاران تا بدانجا پیش رفت که خبرگزاری ایلنا نوشت، دستگاه قضایی به علت تخلف در انتخابات برای اسدالله درویش امیری استاندار زنجان، فریدون همتی استاندار قزوین، محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان تشکیل پرونده داده است.

تاکید مقامات عالی رتبه نظام و دبیر محترم شورای نگهبان به دستگاه قضاء این است که باید با متخلفین انتخابات در هر رده و مقامی برخورد قضایی صورت بگیرد زیرا کمترین جرم این افراد این است که سبب بدبین کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب شده اند و به همین علت نیز زمزمه تغیر استاندار قزوین از اردوگاه اصلاح طلبان شنیده می‌شود.

سرنوشت فریدون همتی همانند رفیق گرمابه گلستانی وی، دکتر رحمانی فضلی در هاله ای از ابهام قرار دارد و همتی قبل از اینکه از سوی طرفداران سید ابراهیم رییسی مورد حمله قرار بگیرد از سوی دوستان اصلاح طلب خود مورد حمله قرار گرفته است و در جلسات درون گروهی خود اظهار داشته اند اگر وزیر کشور تغیر پیدا کند ما« د- م » را برای جایگزینی همتی به رییس جمهور معرفی خواهیم کرد.

وضعیت زندگی برخی افراد چقدر به زندگی زنبور عسل کارگر شباهت دارد که فقط ماموریت دارد تا با بارکشی ذخیره آذوقه کنند اما دقیقا موقع بهره برداری توسط دوستان طماع و نامطمئن خود نابود خواهد شد.

باید به انتظار نشست و دید که چه اتفاقی در آینده نزدیک خواهد افتاد اما جناب آقای استاندار بداند که این پست‌های دنیوی ارزش رویارویی با مردم را نداشت و اگر هزاران بار هم آمار رشد اشتغال را به صورت غیرواقع اعلام کند زیاده خواهان به او رحم نخواهند کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان