۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آمادگی همکاری با صداوسیما در تولید برنامه‌های نقدمحور را داریم
کد خبر: ۲۶۲۵۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۵ ساعت: ۱۶:۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس خانه‌ مطبوعات استان قزوین:

آمادگی همکاری با صداوسیما در تولید برنامه‌های نقدمحور را داریم

رئیس خانه‌ی مطبوعات استان قزوین بیان کرد: خانه مطبوعات استان قزوین آمادگی دارد در تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با رویکرد نقدمحور همکاری داشته باشد؛ زیرا منابع باکیفیتی در فضای رسانه ای استان وجود دارد.

 آمادگی همکاری با صداوسیما در تولید برنامه‌های نقدمحور را داریم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ محمدکریم کاظم پور رئیس خانه مطبوعات استان قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) در دیدار مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با تبریک "روز خبرنگار" به همکاران واحد خبر صدا و سیما اذعان کرد: تیم جدید خانه مطبوعات استان قزوین با شعار "هوای تازه" شروع به کار کرد و هدف ما برقراری تعامل مناسب با مدیران در حوزه‌های مختلف است.

وی بیان کرد: متاسفانه تعامل مناسبی بین مجموعه رسانه ای استان قزوین با مجموعه صدا و سیما برقرار نیست؛ البته در رسانه ملی شاهد برگزاری برنامه‌های خوبی با تعامل خبرنگاران هستیم اما در استان قزوین این موضوع دیده نمی‌شود.

این مسئول گفت: ظرفیت خوبی در رسانه‌های استان قزوین وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها در مرکز صدا و سیمای استان استفاده کرد؛ اما در ساختار فعلی فضایی برای این تعامل تعریف نشده است.

وی افزود: خانه مطبوعات استان قزوین آمادگی دارد در تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با رویکرد نقدمحور همکاری داشته باشد؛ زیرا منابع باکیفیتی در فضای رسانه ای استان وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین تاکید کرد: رسانه‌ها و مطبوعات شایسته ای در استان قزوین وجود دارند که باید معرفی شوند تا مخاطبان با آنها ارتباط بگیرند؛ صدا و سیما در این حوزه می‌تواند موثر باشد.

وی در پایان گفت: ما صدا و سیما را خانه اول خود می‌دانیم و امیدواریم با حضور مدیریت فعلی تعامل بین اصحاب رسانه و صدا و سیما گسترش یابد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان