۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مدیران اجرایی پذیرای انتقادات اصحاب رسانه نیستند
کد خبر: ۲۶۲۵۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۵ ساعت: ۱۵:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:

مدیران اجرایی پذیرای انتقادات اصحاب رسانه نیستند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: برخی مدیران اجرایی و شخصیت‌های سیاسی خبر را به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای خود می‌بینند اما پذیرای انتقادات نیستند؛ در صورتی که رسالت خبرنگار آگاهی بخشی به جامعه است و باید از مدیران مطالبه کند.

مدیران اجرایی پذیرای انتقادات اصحاب رسانه نیستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اعضای هیئت مدیره‌ی خانه‌ی مطبوعات استان قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) با مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین دیدار کردند. 

ابوالفضل معصومی فر در این دیدار با تبریک "روز خبرنگار" اظهار کرد: رسانه‌ها و مطبوعات چشم بینای جامعه هستند و می‌توانند با ابزار رسانه، مدیران را تحریک به پاسخگویی در برابر مطالبات خود کنند.

وی افزود: بدون مشکل نشان دادن فضای جامعه باورپذیر نیست و باید رسانه‌ها به صورت نرم مشکلات را منعکس کرده تا راهکاری برای حل مشکلات پیشنهاد شود، متاسفانه برخی از ادارات و سازمان‌های دولتی تحمل شنیدن انتقاد را ندارند.

این مسئول بیان کرد: در کشور و حتی استان ما برخی از نشست‌ها به فضایی برای تبلیغ مدیران و دستگاه‌ها تبدیل شده است و خروجی مناسبی نصیب اصحاب رسانه نمی‌شود.

وی اضافه کرد: تمام فعالیت‌های پیدا و پنهان صدا و سیما روی آنتن دیده می‌شود و مردم گزارش عملکرد ما را می‌بینند و به دنبال تبلیغ صدا و سیما نیستیم؛ اما برخی مدیران اجرایی استان انتظار دارند فقط اخبار تعریف و تمجید از آنها منتشر شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد: برخی مدیران اجرایی و شخصیت‌های سیاسی خبر را به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای خود می‌بینند اما پذیرای انتقادات نیستند؛ در صورتی که رسالت خبرنگار آگاهی بخشی به جامعه است و باید از مدیران مطالبه کند.

وی با بیان اینکه نباید فضای جامعه به صورت سیاه و ناامیدکننده نشان داده شود، گفت: وجه قالب اخبار منتشر شده باید امیدآفرین باشد تا مردم نسبت به نظام و انقلاب دلگرم شوند؛ اما نباید این نگاه مانعی برای نشان دادن دردهای مزمن جامعه شود.

معصومی فر یکی از رسالت‌های خبرنگار را تبیین واقعیت‌ها در جامعه دانست و اذعان کرد: ما نیازمند همفکری و برگزاری نشست‌های مشترک با اصحاب رسانه هستیم تا فضای هم افزایی و جریان سازی در استان شکل بگیرد.

وی ابراز کرد: با همکاری خانه مطبوعات استان قزوین می‌توان از ظرفیت‌های رسانه‌های قزوین بهره برد، ما نیازمندیم نگاهی به دورن جامعه رسانه ای استان داشته باشیم زیرا امید به بیرون و دستگاه‌های دولتی نفعی برای اصحاب رسانه ندارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان