۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین اصحاب رسانه باید رنگ ‌و بوی انقلابی و انقلابی‌گری داشته باشند
کد خبر: ۲۶۱۱۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۸ ساعت: ۱۴:۲۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

اصحاب رسانه باید رنگ ‌و بوی انقلابی و انقلابی‌گری داشته باشند

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان گفت: اصحاب رسانه باید رنگ ‌و بوی انقلابی و انقلابی‌گری داشته باشند و موازین انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنند.

اصحاب رسانه باید رنگ ‌و بوی انقلابی و انقلابی‌گری داشته باشند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت‌الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با هیأت همراه پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) به مناسبت روز خبرنگار از دفتر پایگاه خبری- تحلیلی صبح قزوین بازدید کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان ضمن تبریک روز خبرنگار به تلاشگران این عرصه پایگاه خبری صبح قزوین را یکی از مجموعه‌های موفق در سطح استان معرفی کرد و گفت: کلمه "صبح" نشانه امید و حرکت است و قطع‌یقین مردم قزوین با مرور صفحات خبری صبح قزوین امید و سرزندگی را دریافت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه باید رنگ ‌و بوی انقلابی و انقلابی‌گری داشته باشند، تصریح کرد: امروز یک جریانی به دنبال این است که فضای ارزشی را در جامعه کمرنگ کند و ما باید با روحیه انقلابی مقابل این هجمه‌ها بایستیم همان طوری که رهبر انقلاب اشاره می‌کنند که خبرنگاران؛ افسران خاکریز اول مقابله با دشمن هستند.

معبوی ابراز کرد: نسل‌ جدید به تعبیر مقام معظم رهبری دوران تاریک قبل از انقلاب را ندیده‌اند که با پیروزی قیام مردم خیزشی در جامعه برای رسیدن به نورانیت شکل گرفت و بارقعه‌های امید در جامعه نمایان شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب تا چشم باز کردند استقلال کشور را دیدند و خبر ندارند برای عزت و استقلال امروز کشور چه زحماتی کشیده شده است بنابراین اصحاب رسانه رسالت دارند که موازین و آرمان‌های انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنند.

وی در پایان اشاره کرد: امروز جامعه با حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی باید به سمت قله‌های عظمت و پیشرفت حرکن کند.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان