۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دو معلم قزوینی در جشنواره کشوری حائز رتبه برتر شدند
کد خبر: ۲۶۱۱۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۸ ساعت: ۱۲:۵۵ ↗ لینک کوتاه

معاون آموزش و پرورش استان:

دو معلم قزوینی در جشنواره کشوری حائز رتبه برتر شدند

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: دو تن از معلمان قزوینی توانستند در جشنواره الگوهای برتر تدریس مدارس عشایری کشور، رتبه اول و سوم کشوری را کسب نمودند.

دو معلم  قزوینی در جشنواره کشوری حائز رتبه برتر شدند
رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: جشنواره الگوهای برتر تدریس عشایر کشور، امسال در استان قزوین برگزار شد و 15 نفر از معلمان در این جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: از تعداد کل شرکت کنندگان در این جشنواره، 6 اثر برتر از استان به دبیرخانه کشوری ارسال شد همچنین مرحله کشوری جشنواره، به میزبانی اردبیل و با شرکت ۱۷۷ اثر از سراسر کشور برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: امسال در جشنواره الگوهای برتر تدریس عشایر در سطح کشوری، مریم حق‌وردی دبیر درس ریاضی دبیرستان حضرت سکینه روستای بشر در تدریس درس ریاضی و صغری مظلوم دبیر درس مطالعات اجتماعی دبیرستان نرگس روستای ارکن کرد در تدریس درس مطالعات اجتماعی به ترتیب رتبه اول و سوم را به خود اختصاص دادند.

طاهرخانی تصریح کرد: جشنواره الگوهای برتر تدریس عشایر کشور هرساله با هدف ایجاد انگیزه در معلمان عشایری، ترغیب و تشویق آنها به استفاده از روش‌های نوین تدریس برگزار می‌شود که امسال شاهد کسب دو رتبه کشوری از سوی دبیران مدارس عشایری استان قزوین بودیم.

این مسئول تأکید کرد: این جشنواره هر ساله به میزبانی یکی از ۲۳ استان دارای آموزش و پرورش عشایر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان