۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین آزاده نامداری بازداشت نشده است/فرار یکی از زندانیان
کد خبر: ۲۶۱۱۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۸ ساعت: ۱۰:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل زندان های تهران:

آزاده نامداری بازداشت نشده است/فرار یکی از زندانیان

مدیر کل زندان های استان تهران توضیحاتی را در خصوص فرار یکی از زندانیان ارائه داد.

آزاده نامداری بازداشت نشده است/فرار یکی از زندانیان
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین  ، مصطفی محبی در جمع خبرنگاران در خصوص فرار یکی از زندانیان از اوین گفت: فردی از زندان فرار نکرده بلکه از بیمارستان فرار کرده بود و ۲ روز پیش دستگیر شد، جرم این فرد کلاهبرداری بود. 

وی درباره ساخت مهدکودک در زندان نسوان گفت: مجوز و نیروی انسانی این کار را نتوانستیم فعلا محیا کنیم. به نظر ما بچه ها در کنار مادران باشند خیلی بهتر است و ما کودکان زیر ۲ سال را نگه می داریم.

محبی درباره اینکه بیشترین جرایم زندانیان مربوط به کدام جرم است گفت : بیشترین جرایم مربوط به  مواد مخدر و  بعد از آن سرقت و بعد از آن جرایم علیه اشخاص مهم است. در مورد مواد مخدر ۳/۶  و سرقت ۸/۶ درصد در سال جاری کاهش داشته ایم

وی افزود: پرونده های قدیم فقط  مزاحمت تلفنی بود. ما در گذشته داشتیم پرونده ای که به دلیل  فوت کردن و زنگ زدن و مزاحمت تلفنی برای خانم، همسرش به او شک کرد و این خانم خودسوزی کرد و ببینید یک مزاحمت تلفنی  باعث فوت خانم شد.

وی خبر منتشره مبنی بر دستگیری آزاده نامداری در فرودگاه را تکذیب کرد و گفت: چنین چیزی را نداشتیم. 

وی درباره اجرای طرح پابندهای الکترونیکی در زندان تهران گفت: هنوز به صورت عملیاتی اجرایی نشده و محل اجرای طرح اختصاص داده شده ولی برای تجهیزات و نیروی انسانی مشکل داریم.



انتهای پیام/1404

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان