۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین سه قزوینی در جشنواره تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت تجلیل شدند
کد خبر: ۲۶۰۹۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۷ ساعت: ۹:۳۶ ↗ لینک کوتاه

در آستانه روز خبرنگار؛

سه قزوینی در جشنواره تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت تجلیل شدند

در آستانه روز خبرنگار، از سه تن از برگزیدگان استان قزوین، در اختتامیه سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت کشور تجلیل شد.

سه قزوینی در  جشنواره تجلیل از خبرنگاران حوزه  ایثار و شهادت تجلیل شدند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ مراسم اختتامیه سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت در سطح مطبوعات، خبرگزاری ‌ها، پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری و صدا و سیمای جمهوری اسلامی روز گذشته(دوشنبه) در تهران برگزار شد.

با فراخوان بنیاد شهید و امور ایثارگران، این جشنواره از 27 خردادماه سال جاری آغاز و تا 24 تیرماه ادامه داشت که 1402 اثر ارسالی از سوی 587 نفر از روزنامه نگاران سراسر کشور توسط هيئت داوران به ریاست دکتر محمد مهدی فرقانی مورد بررسی قرار گرفته و خالقان 42 اثر برتر معرفی شدند.
در مراسم اختتامیه این جشنواره، در بخش گزارش خبری و برنامه‌های صدا و سیما در حوزه استانی از سمیه صفری الموتی از قزوین به عنوان رتبه اول، در بخش عکس در قسمت سراسری از عرفان کوچاری از خبرگزاری تسنیم به عنوان رتبه اول و در قسمت استانی عکس از ابوالفضل سلیمی از خبرگزاری ایسنای قزوین که رتبه دوم را کسب نموده بود، با اهدای وجه نقد و لوح و تندیس جشنواره، تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این جشنواره که با حضور حجت‌الاسلام شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و علی متقیان، مدیرعامل خبرگزاری ایسنا برگزار شد، 3 رسانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، خبرگزاری ایسنا و روزنامه جمهوری اسلامی به دلیل حجم فعالیت‌های خبری مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران و پایگاه خبری «شهید خبر» به دلیل پوشش اخبار و مطالب مربوط به شهدای مدافع حرم، مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این جشنواره که با حضور حجت‌الاسلام سید محمود دعایی، مدیرعامل موسسه اطلاعات، حجت‌الاسلام مسیح مهاجری، مدیرعامل روزنامه جمهوری اسلامی و حجت الاسلام سید رمضانعلی موسوی، مقدم قائم مقام سازمان صدا و سیما برگزار شد، از خانواده خبرنگار شهید «محسن خزایی» خبرنگار شبکه خبر در سوریه، که سال گذشته به شهادت رسیده بود نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان