۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حضور دو عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس با سابقه فعالیت اقتصادی و دانشگاهی و دور از ورزش!
کد خبر: ۲۶۰۶۸۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حضور دو عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس با سابقه فعالیت اقتصادی و دانشگاهی و دور از ورزش!

حضور اعضای جدید در هیات مدیره پرسپولیس باعث شده تا دو عضو ناشناس به این هیات مدیره اضافه شود.

حضور دو عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس با سابقه فعالیت اقتصادی و دانشگاهی و دور از ورزش!

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، بعد از ماه‌ها انتظار در نهایت اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مشخص و اعلام شدند و بر این اساس علی‌اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی، ابوالفضل روغنی گلپایگانی‌، جعفر کاشانی، محمد حاجی‌بیگی به عنوان اعضای جدید این هیات مدیره انتخاب شده و قرار است فردا اولین جلسه رسمی خود را با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برگزار کنند تا شرح وظایف همه اعضا مشخص شود.

نام‌هایی مثل طاهری، گرشاسبی و کاشانی برای هواداران پرسپولیس و اهالی فوتبال نامی آشناست، اما حضور دو فرد جدید و گمنام باعث شده تا نگاه‌ها درخصوص این دو نفر کمی مبهم باشد و این در حالی است که حاجی بیگی و روغنی اصولا رزومه‌ای ورزشی ندارند و بیشتر از آنها به عنوان مدیران اقتصادی نام برده می‌شود.

از سوابق این دو نفر در ورزش و فوتبال اطلاعات خاصی در دست نیست اما با کمی جستجو می‌توان متوجه شد که حاجی‌بیگی در رشته تحصیلی علوم انتظامی فارغ‌التحصیل شده و سال‌ها به عنوان کارشناس علوم انتظامی، کارشناس حقوق قضایی و کارشناس ارشد مدیریت بحران مشغول به کار بوده است. او همچنین به مدت 28 سال در فرماندهی و مدیریت ستادی ناجا کار کرده و کوله‌باری از تجربه در این زمینه همراه خود دارد. این در حالی است که حاجی‌بیگی مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان آتش‌نشانی به مدت 5 سال بوده است.

حاجی‌بیگی در دانشگاه هم تدریس کرده و دروس مرتبط با علوم  انتظامی و مدیریت بحران را انجام داده است، همچنین او 5 سال مشاوره حقوقی بوده و در انجمن‌های امداد و نجات هم کار کرده است. حالا قرار است حاجی‌بیگی در باشگاه پرسپولیس عهده‌دار سمت شود و باید دید فردا در جلسه با وزیر ورزش حاجی‌بیگی عهده‌دار چه مسئولیتی خواهد بود.

دیگر عضو جدید هیات مدیره ابوالفضل روغنی گلپایگانی است و طبق اطلاعات موجود او که یک فرد کاملا اقتصادی است در رشته مدیریت تحصیل کرده و مسئولیت‌های مختلفی از جمله مدیر کل در حوزه وزارت بازرگانی، مسئولیت‌ در شرکت‌های فروشگاه رفاه، مدیرعامل شرکت بسته‌بندی پارس، شرکت کمپرسورسازی، شرکت بلا، شرکت آزمایش، شرکت پارس الکتریک، شرکت ارج، شرکت کارتن پلاست و شرکت چوب و کاغذ مازندران از دیگر فعالیت‌های این مدیر اقتصادی است. او همچنین در اتاق بازرگانی ایران، ریاست سندیکای چوب و کاغذ کشور، عضویت دور ششم و هفتم اتاق بازرگانی و مسائل دیگر را در رزومه کاری خود داشته است. روغنی در زمینه بازرایابی و مدیریت هم در دانشگاه مشغول تدریس بوده و قطعا به عنوان مدیر اقتصادی در این باشگاه برنامه‌های ویژه‌ای در جهت کسب درآمد برای پرسپولیس خواهد داشت.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان