۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین کیهانی; دیر رسیدن به لندن در نتیجه حدادی و تفتیان تاثیرگذار بود
کد خبر: ۲۶۰۴۵۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کیهانی; دیر رسیدن به لندن در نتیجه حدادی و تفتیان تاثیرگذار بود

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: دیر رسیدن به لندن در نتیجه احسان حدادی و تفتیان در مسابقات قهرمانی جهان تاثیرگذار بود.

کیهانی; دیر رسیدن به لندن در نتیجه حدادی و تفتیان تاثیرگذار بود

مجید کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد نتایج احسان حدادی و حسن تفتیان در روز نخست مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان اظهار داشت: احسان در پرتاب اول خود بسیار خوب بود، اما در پرتاب‌های دوم و سوم دیکسش نرفت و یک مقدار بدشانس بود. رقیبان قدرتمندی در گروه او قرار داشتند و کار سخت بود.

وی در مورد اینکه دیر رسیدن به لندن چقدر در نتیجه او تایر داشت، گفت: قطعا بی تاثیر نبوده است و شاید اگر یکی دو روز زودتر می‌رسید، نتیجه بهتر می‌شد. ما سهمیه‌های جهانی را در مسابقات قهرمانی آسیا گرفتیم و کمتر از 25 روز برای حضور در لندن و دریافت ویزا فرصت داشتیم. بلافاصله کارها را انجام دادم و متاسفانه دقیقه 90 ویزاها را به ما دادند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: تفتیان هم دوی خوبی داشت، اما دیر رسیدن به لندن روی او هم بی تاثیر نبوده است. حسین کیهانی تنها نماینده باقی مانده است که شرایط خوبی دارد و امیدواریم نتیجه قابل قبولی کسب کند.

وی در مورد حضور در کنگره اتحادیه جهانی دوومیدانی عنوان کرد: به دلیل تاخیر در سفر به لندن، لحظات آخر به کنگره رسیدن و بیشتر مباحث کلی دوومیدانی و نحوه برگزاری مسابقات مطرح شد. در این بین با مسئول بخش ماراتن فدراسیون جهانی هم در خصوص ماراتن تهران صحبت‌هایی داشتیم.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان