۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین مطهری; ۱۲ تیم لیگ برتری به من پیشنهاد دادند/ به هیچ عنوان به لیگ دسته اول نمی‌روم
کد خبر: ۲۶۰۰۸۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مطهری; ۱۲ تیم لیگ برتری به من پیشنهاد دادند/ به هیچ عنوان به لیگ دسته اول نمی‌روم

مهاجم سابق تیم ملی امید کشورمان گفت: ۱۲ تیم لیگ برتری به من پیشنهاد دادند اما تا وضعیتم مشخص نشود، پاسخی به این پیشنهادها نخواهم داد.

مطهری; ۱۲ تیم لیگ برتری به من پیشنهاد دادند/ به هیچ عنوان به لیگ دسته اول نمی‌روم

ارسلان مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در خصوص حضورش در تمرین چند روز قبل تیم نفت و اینکه چقدر احتمال دارد او به این تیم برگردد، گفت: من در تمرین تیم نفت حاضر شدم تا با حمید درخشان درباره طلب‌هایی که از این باشگاه دارم صحبت کنم، البته او به من لطف داشت و گفت که ما تو را می‌خواهیم و خوشحال می‌شویم در کنار ما باشی، اما من به او گفتم اگر قرار به ادامه همکاری است، مسئولان باشگاه نفت ابتدا پول دو سال قبل و سال گذشته من را بدهند. آنها برادری‌شان را ثابت کنند و بعد درباره ماندنم در این تیم صحبت شود.

وی ادامه داد: من دو سال قبل و سال گذشته پول نصف و نیمه‌ای از این باشگاه گرفتم که این موضوع خیلی من را اذیت کرد. قرار شد آقای درخشان با مدیریت باشگاه صحبت کرده و موضوع من را به گوش آنها برساند، اما فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی بیفتد؛ چراکه پیش از این خودم چندین بار صحبت کردم و پیگیر طلب‌هایم شدم اما اتفاقی نیفتاد و این‌بار هم فکر نمی‌کنم اتفاقی بیفتد.

مطهری تصریح کرد: در سال منتهی به جام جهانی هستیم و من می‌خواهم بهترین تصمیم را بگیرم. با چند تیم صحبت کردم و به این تیم‌ها گفته‌ام که اجازه دهند ابتدا وضعیتم مشخص شود و بعد درباره آینده صحبت کنم.

مهاجم سابق تیم ملی امید کشورمان در مورد این شایعه که مطرح شده بود با رقمی بالا به تیم لیگ یکی خواهد رفت، افزود: من برای همه تیم‌های لیگ یکی و حتی دسته‌های پایین‌تر احترام زیادی قائل هستم، اما به هیچ عنوان با من در این خصوص صحبتی نشده و اگر هم صحبت شود حتی به آن فکر هم نمی‌کنم. این همه سال تلاش کردم تا در لیگ برتر حضور داشته باشم و دلیل ندارد که در این شرایط بخواهم به لیگ دسته اول بروم. صادقانه می‌گویم که 12 تیم لیگ برتری به من پیشنهاد دادند و به همه آنها گفته‌ام اجازه دهند ابتدا وضعیتم روشن شود بعد به پیشنهاد آنها فکر می‌کنم، متأسفانه مدیران باشگاه نفت کاری با من کردند که از دست آنها فراری هستم.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان