۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین کاهش ۵۰ درصدی پرونده‌های ورودی به دادسرا
کد خبر: ۲۵۹۱۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۷ ساعت: ۹:۵۲ ↗ لینک کوتاه

دادستان سابق شهرستان بوئین زهرا اعلام کرد:

کاهش ۵۰ درصدی پرونده‌های ورودی به دادسرا

دادستان سابق شهرستان بوئین زهرا بیان کرد: در اجرای احکام نيز ۴۹.۶ درصد کاهش و در سر جمع پرونده‌هاي دادسرا ۵۰ درصد کاهش داشته ايم، در حوزه پرونده‌های مهم بالغ بر ۷۸ میلیون مترمکعب حفظ منابع آبي داشته ایم.

کاهش ۵۰ درصدی پرونده‌های ورودی به دادسرا
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوين، ابوالفضل محبی دادستان سابق بوئین زهرا در آئين توديع و معارفه دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بوئين زهرا كه شب گذشته(جمعه) در سالن اجتماعات اداره ارشاد برگزار شد، بيان داشت: از تيرماه 92 تا انتهای سال 95 در شعب تحقیق 76.6 درصد کاهش موجودی پرونده‌ها را شاهد بودیم.

وي ادامه داد: در اجرای احکام نيز 49.6 درصد کاهش و در سر جمع پرونده‌هاي دادسرا 50 درصد کاهش داشته ايم، در حوزه پرونده‌های مهم بالغ بر 78 میلیون مترمکعب حفظ منابع آبي داشته ایم.

این مسئول افزود: در حوزه تغییر کاربری رسيدگی 119 برابر شده به طوري که 114 هزار مترمربع مورد بررسي قرار گرفته است.

وي عنوان کرد: شهرستان بوئین زهرا از دامنه امن و بستر آرامی برخوردار است که نتیجه کار و تلاش جمعی همه مسئولان و دستگاه‌ها و نهادهای مسئول است و بویین زهرا از نیروهای مدیریتی خوبی برخوردار است.

دادستان بوئین زهرا تصريح كرد: سیاست زدگی و لجبازی گروهی در بوئین زهرا اگرچه کم است؛ اما وجود دارد نباید فراموش کنیم که قرار است در برابر خدا پاسخگو باشیم.

محبي تأكيد كرد: در بسیاری از اوقات احساس تنهایی می‌کردم مردم ما را همراهی می‌کردند اما مسئولان همراهی نداشتند؛ در مجموع مردم بوئین زهرا مردم سنتی و مذهبی هستند و در حوزه‌های سخت فقط مردم به ما کمک کردند.

وي يادآورشد: 60 درصد وقت ما به حوزه آب مي‌گذشت كه نشان از حساسيت اين موضوع دارد الان وضعیتی است که باید کار کرد، مردم این شهرستان با فرهنگ خوبشان از اجراي قانون استقبال کردند.

گفتنی است؛ اقبالي به عنوان دادستان جديد عمومي و انقلاب شهرستان بوئين زهرا معرفي شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان