۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اولین کاروان اردوی جهادی دانشجویان قزوین به عراق اعزام شد
کد خبر: ۲۵۵۷۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۹ ساعت: ۱۵:۸ ↗ لینک کوتاه

رییس ستاد عتبات عالیات استان:

اولین کاروان اردوی جهادی دانشجویان قزوین به عراق اعزام شد

رییس ستاد عتبات عالیات استان بیان کرد: اولین کاروان با حضور ۴۰ تن از دانشجویان استان قزوین شکل گرفت که این اردوی جهادی بین ۱۵ تا ۴۰ روز است.

اولین کاروان اردوی جهادی دانشجویان قزوین به عراق اعزام شد
حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ اظهار کرد: اولین دوره اردوی جهادی دانشجویان استان قزوین جهت توسعه حرم مطهر طفلان مسلم، حسینیه قزوینی‌ها در کربلای معلی و محرومیت زدایی از خانواده‌های شهدای مبارزه با داعش شب گذشته(یکشنبه) از قزوین اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: اولین کاروان با حضور 40 تن از دانشجویان استان قزوین شکل گرفت که این اردوی جهادی بین 15 تا 40 روز است و محل اسکان این دانشجویان در کارگاه عمرانی طفلان مسلم است.

رییس ستاد عتبات عالیات استان بیان کرد: دومین کاروان این اردوی جهادی نیز با حضور 40 نفر از دانشجویان بزودی به کربلای معلا اعزام خواهد شد.

وی عنوان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای حضور در این اردوی جهادی به ستاد عتبات عالیات مراجعه کرده و با اعلام آمادگی برای حضور در این اردو، ثبت نام کنند.

این مسئول تصریح کرد: از کلیه علاقه مندان و پیشکسوتانی که در اربعین حسینی تمایل به پذیرایی و احداث موکب دارند، جهت صدور مجوز به ستاد عتبات عالیات قزوین مراجعه کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان