۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کیهانی;مدالم را به مردم ایران تقدیم می‌کنم/حضور سجاد مرادی لرزه بر اندام حریفانم انداخت
کد خبر: ۲۵۵۳۴۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کیهانی;مدالم را به مردم ایران تقدیم می‌کنم/حضور سجاد مرادی لرزه بر اندام حریفانم انداخت

قهرمان دوی ۳ هزار متر آسیا گفت: باید از مربی خوبم سجاد مرادی که برایم زحمت کشید تشکر کنم چرا که اسم سجاد مرادی که اینجا بود همه می‌ترسیدند.

کیهانی;مدالم را به مردم ایران تقدیم می‌کنم/حضور سجاد مرادی لرزه بر اندام حریفانم انداخت

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صبح قزوین از هند، حسین کیهانی قهرمان دوی 3 هزار متر کشورمان که در مسابقات قهرمانی آسیا در هند به مدال طلا رسید در این خصوص گفت: خیلی خوشحالم که مدال طلا را برای کشورم کسب کردم. این مدال را به همه مردم ایران تقدیم می‌کنم و از آنها ممنونم که برای ما دعا کردند تا نتایج خوبی بگیریم. همچنین باید از مربی خوبم سجاد مرادی که برایم زحمت کشید تشکر کنم. اسم سجاد مرادی که اینجا بود همه می‌ترسیدند. همچنین باید از خانواده و همسرم تشکر کنم که دوری مرا تحمل کردند و با سختی‌ها ساختند. همچنین از پدر و مادرم که برایم دعا کرد تا دلگرم شوم و قهرمان شوم ممنون هستم. ورودی جهانی هم گرفتم و خوشحالم. امیدوارم در مسابقات جهانی هم رکورد خوبی داشته باشم تا دل مردم را شاد کنم.

وی در خصوص اینکه می‌توانست رکورد بهتری از خود در این مسابقات به جای بگذارد افزود: صددرصد می‌توانستم رکوردم را بهتر کنم. در قهرمانی آسیا مدال مهم است نه رکورد. اینجا می‌خواستم فقط به طلا برسم. حتی با اینکه آفریقایی‌ها برای قطر مسابقه می‌دانند اما من شرایط خوبی داشتم. من در هر حالتی می‌توانستم موفق باشم چون اعتماد به نفس خوبی داشتم و این اعتماد به نفس را مربیانم به من داده بودند. مرادی اسطوره دوومیدانی آسیاست و به من کمک کرد. امیدوارم در مسابقات جهانی رکورد خوبی از خودم به جا بگذارم.

کیهانی در پاسخ به این سوال که برنامه‌هایش برای مسابقات جهانی چیست اظهار داشت: این موضوع دست مربی‌ام است و هر چه سجاد مرادی بگوید همین می‌شود. در کار او نقصی نیست. البته گرفتن مدال واقعا سخت است و من هم اولین تجربه‌ام در مسابقات جهانی است. امیدوارم در این مسابقات رورد زیر 8 دقیقه و 30 ثانیه را بدم تا به فینال این مسابقات بروم.

قهرمان دوی 3 هزار متر آسیا در پاسخ به این سوال که آیا باز هم با سجاد مرادی کارش را ادامه خواهد داد یا نه تصریح کرد: صددرصد با مرادی کارم را ادامه می‌دهم. چه در این مسابقات قهرمان می‌شدم و چه نمی‌شدم باز هم کارم را با مرادی ادامه می‌دادم. حتی برای سلامتی هم تمرینم را با سجاد مرادی انجام می‌دهم چون انرژی مثبتی برای من دارد. در زندگی شخصی‌ام هم از سجاد مرادی الگو می‌گیرم چرا که از مرام و معرفت برایم کم نگذاشته است. امروز بیشتر از هر چیزی خوشحال شدم چون روی اسطوره دوومیدانی آسیا را سفید کردم.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان