۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین پیکر سرباز شهید "فرشاد رمزی" در قزوین تشییع شد+تصاویر
کد خبر: ۲۵۴۵۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۳ ساعت: ۱۱:۱۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور اقشار مختلف مردم؛

پیکر سرباز شهید "فرشاد رمزی" در قزوین تشییع شد+تصاویر

با حضور اقشار مختلف مردم پیکر سرباز شهید "فرشاد رمزی" در قزوین تشییع شد.

پیکر سرباز شهید "فرشاد رمزی" در قزوین تشییع شد+تصاویر
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ مراسم تشییع پیکر مطهر سرباز شهید " فرشاد مرزی" پیش از ظهر امروز(سه شنبه) با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، آیت الله اسلامی نماینده استان درمجلس خبرگان رهبری، سردار محمودی فرمانده نیروی انتظامی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم از مقابل امامزاده اسماعیل(ع) به سمت مزار شهدای قزوین تشییع شد.

سرباز فرشاد رمزی، 20 ساله از استان قزوین در جریان درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در مرز پیرانشهر به درجه رفیع شهادت نایل شد.

گروهان مرزی چیانه از پاسگاه‌های هنگ مرزی پیرانشهر واقع در استان آذربایجان غربی در اجرای انجام وظیفه ذاتی در راستای انسداد نوار مرزی و مقابله با تردد غیر مجاز اشرار و گروهک‌های معاند اقدام به گشت‌زنی می‌کنند.

در حین تردد در ارتفاعات کانی خدا به محل معروف به سوله فرضی اشرار و قاچاقچیان مسلح از خاک کشور عراق اقدام به تیراندازی به سمت مرزبانان می‌کنند.

در این درگیری که نزدیک به 10 دقیقه به طول انجامید، استوار دوم سید سجاد موسوی از ناحیه کمر، سرباز رضا احمدی فرزند یحیی پایه خدمتی فروردین ۹۵ ساکن شهرستان مرند از ناحیه کمر، سرباز محمد رنجبر فرزند معرفت پایه خدمتی اردیبهشت ۹۵ ساکن شهرستان مرند از ناحیه کتف راست و سرباز فرشاد رمزی فرزند محرم متولد 20 آبان 1376 پایه خدمتی اسفند ۹۴ ساکن استان قزوین از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح می‌شوند.

بلافاصله پس از درگیری مجروحین به بیمارستان امام خمینی(س) پیرانشهر منتقل می‌شوند که سرباز وظیفه فرشاد رمزی به علت شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نایل آمد. در این درگیری متجاوزان پس از تعرض، به داخل خاک کشور متواری شدند.


مراسم شام غریبان شهید از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ امروز و مراسم صباح مزار از ساعت ۷:۳۰ تا ۹ صبح فردا چهارشنبه چهاردهم تیر ماه ۹۶ در مسجد کریم اهل بیت(ع) واقع در کوی دادگستری قزوین برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

سرباز این مرزو بوم / ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

خدا رحمتش کنه. من میفهمم چه شرایطی رو داشته این سرباز گل و چه زحمتی کشیده. شهادت نوش جونش
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان