۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین "روز قدس" نه یک حرکت نمادین بلکه حماسه است/ حضور گسترده مردم در دل دشمن لرزه می‌افکند
کد خبر: ۲۵۲۸۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲ ساعت: ۱۱:۴۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در قزوین:

"روز قدس" نه یک حرکت نمادین بلکه حماسه است/ حضور گسترده مردم در دل دشمن لرزه می‌افکند

نماینده ولی فقیه در قزوین بیان کرد: روز قدس یک حرکت مؤثر در مقابل زیاده خواهی و ستیزه جویی استکبار جهانی است که او را در مقابل این وحدت و یکدلی مسلمانان مرعوب خواهد کرد.

"روز قدس" نه یک حرکت نمادین بلکه حماسه است/ حضور گسترده مردم در دل دشمن لرزه می‌افکند
آیت الله عبدالکریم عابدینی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به اینکه روز قدس تقابل حق و باطل است، اظهار کرد: مطرح شدن روز قدس از ناحیه امام خمینی (ره) به دلیل نگرش جدی و کامل امام نسبت به اسلام و دین بود.

وی ادامه داد: امام (ره) چشم انداز روشنی را نسبت به آینده دنیا داشتند و تقابل بین مستکبران و مستضعفان را مهندسی کردند.

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به نگاه همه جانبه امام خمینی (ره) اذعان کرد: امام واقف بودند که همواره الحاد، سلطه گری و زیاده خواهی با محرومیت، توده‌های مردم و استضعاف در برابر هم خواهند بود و این همان تقابل حق و باطل است.

وی اضافه کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران با مطرح کردن روز قدس فرصت‌ها و انرژی جبهه حق را علیه باطل بسیج کرد و امام خمینی (ره) در حقیقت به یاری مستضعفان عالم و رهایی آنها از چنگال استکبار همت گماشت.

عابدینی با اشاره به انتخاب جغرافیای فلسطین برای شروع رویارویی و صف آرایی حق علیه باطل تصریح کرد: امام (ره) این حرکت را از سرزمینی شروع کردند که مظلومیتی نمایان و ستمگری آشکار از جانب صهیونیست‌ها داشت.

روز قدس یک حرکت مؤثر در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی است
وی در پاسخ به بازخورد این حرکت گفت: این حرکت جهانی چشم انداز جبهه حق است، چیزی که در دل دشمنان لرزه می‌افکند.

امام جمعه قزوین در جواب کسانی که راهپیمایی روز قدس را صرف یک حرکت نمادین می‌دانند، بیان کرد: حرکت نمادین اصطلاح درستی نیست برای این حماسه، این جنبش در واقع فراخوان اتحاد بین مسلمانان جهان است؛ نه یک حرکت بی اثر.

وی اعلام کرد: روز قدس یک حرکت مؤثر در مقابل زیاده خواهی و ستیزه جویی استکبار جهانی است که او را در مقابل این وحدت و یکدلی مسلمانان مرعوب خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در قزوین روز قدس را حماسه ای معنوی و مولد اتحاد در مقابل ظلم مستکبرین دانست و خاطرنشان کرد: روز قدس امسال نقش مؤثر و تعیین کننده ای در بیداری اسلامی کشورهای منطقه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته مردم در شرایط بسیار سخت، با شور و اشتیاق در این روز بزرگ شرکت ‌کردند و امسال هم مردم به دلیل شرایط سیاسی حاکم بر منطقه و جهان با جدیت بیشتری به میدان آمده اند و عزت و اتحاد و هماهنگی با رهبر فرزانه انقلاب را به دنیا نشان خواهند داد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان