۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ایران صفر – روسیه ۳ ؛ پایان تلخ ایران با شکست مقابل تزارها
کد خبر: ۲۵۲۲۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۹ ساعت: ۱۰:۲۷ ↗ لینک کوتاه

لیگ جهانی ۲۰۱۷ والیبال

ایران صفر – روسیه ۳ ؛ پایان تلخ ایران با شکست مقابل تزارها

تیم ملی والیبال ایران با شکست ۳ بر صفر مقابل روسیه مسابقات لیگ جهانی را با شکست به پایان رساند.

ایران صفر – روسیه ۳ ؛ پایان تلخ ایران با شکست مقابل تزارها
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین  ، سومین روز از هفته پایانی لیگ جهانی 2017 والیبال در سطح یک با برگزاری یک دیدار بین دو تیم ایران و روسیه در سالن آرنا اطلس لهستان ادامه پیدا کرد. در این مسابقه شاگردان کولاکوویچ که دیگر امیدی به صعود نداشتند مقابل روسیه یک دیدار تشریفاتی را برگزار کردند.

**ست اول : ایران 24 – روسیه 26
تیم ملی والیبال ایران در شرایطی این مسابقه را آغاز کرد که ایگور کولاکوویچ از بازیکنان جوان خود مانند سامان فائزی، رضا قرا و فرهاد سال افزون را در ترکیب اصلی خود به میدان فرستاده بود.

دو تیم بدون استرس بازی می‌کردند و شاگردان جوان کولاکویچ نمایش بهتری نسبت به بازی قبل داشتند.ایران در این ست برتری نسبی نسبت به روسیه داشت و بازیکنان کم اشتباه ظاهر شده بودند.

تیم ملی والیبال ایران در دریافت های اول نمایش خوبی داشت و همین موضوع موجب شده بود حملات خوبی  برنامه ریزی شود. مسعود غلامی و سامان فائزی نمایش خوبی روی تور داشتند.

سرمربی تیم روسیه تقاضای وقت استراحت می کرد و دست به چند تعویض هم زد. در حالی که ایران در دقایق پایانی این ست از حریفش پیش بود اما روس‌ها نتیجه را در امتیاز 24 به تساوی کشاندند.   در نهایت روسیه توانست با حساب  26 بر 24 برنده این ست شده و در مجموع یک بر صفر پیش بیفتد.

ایران صفر – روسیه 3 ؛ پایان تلخ ایران با شکست مقابل تزارها

**ست دوم : ایران 18 – روسیه 25
تیم ملی والیبال روسیه در ست دوم آغاز بهتری داشت و از همان ابتدا توانست چند امتیاز از ایران پیش بیفتد. دو تیم در هر دو وقت استراحت فنی با برتری روسیه میدان مسابقه را ترک کردند.

در وقت استراحت دوم ایران 16 بر10 از حریفش عقب افتاده بود. در ادامه بازیکنان ایران در زدن سرویس بسیار کم تجربه و پرخطا عمل کردند و در دفاع روی تور هم با مشکلاتی مواجه بودیم. در نهایت تلاش بازیکنان ایران در ان ست بی فایده بود و شاگردان ایگور کولاکوویچ در نهایت 25 بر 18 این ست را هم واگذار کردند تا در مجموع 2 بر صفر عقب بیفتند.

ایران صفر – روسیه 3 ؛ پایان تلخ ایران با شکست مقابل تزارها

**ست سوم : ایران 18 – روسیه 25
بازیکنان ایران در ست سوم بسیار بی انگیزه و بی نشاط کار کردند. بی‌دقتی بازیکنان ایران موجب شده بود که بازیکنان روسیه توپ و میدان را در اختیار داشته باشند و به راحتی بر بازی مسلط شوند. بازیکنان ایران در این ست از همان ابتدا میدان را واگذار کردند و در نهایت با حساب 25 بر 18 تن به شکست دادند.

تیم ملی ایران در این مسابقه با حساب 3 بر صفر تن به شکست داد تا پرونده پنجمین حضور ایران در لیگ جهانی 2017 با قبول 6 شکست و 3 پیروزی بسته شود.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان