۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ایران مقابل تیم قدرتمند انگلستان متوقف شد/ تلاش برای کسب عنوان هفتم
کد خبر: ۲۵۱۵۵۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ایران مقابل تیم قدرتمند انگلستان متوقف شد/ تلاش برای کسب عنوان هفتم

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر ۲۳ سال کشورمان در مرحله ی یک هشتم نهایی مقابل تیم قدرتمند انگلستان به میدان رفت.

ایران مقابل تیم قدرتمند انگلستان متوقف شد/ تلاش برای کسب عنوان هفتم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ،تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال کشورمان در مرحله ی یک هشتم نهایی مقابل تیم قدرتمند انگلستان به میدان رفت.

در این دیدار تیم انگلستان که عنوان اول گروه ب را در مسابقات مرحله ی گروهی به دست آورده بود، موفق شد با نتیجه 50 بر 77، تیم ایران را مغلوب کرده و به مرحله ی بعد راه یابد.

بر این اساس نمایندگان کشورمان فردا، پنج شنبه، ساعت 12 به وقت محلی تورنتو، برای کسب مقام هفتم به مصاف بازنده ی دیدار تیم های ترکیه و فرانسه خواهد رفت.

تیم ایران در رقابت های مرحله ی گروهی مقابل تیم های استرالیا، برزیل و ایتالیا به برتری دست یافت و مغلوب ترکیه و کانادا شد و با کسب عنوان چهارم گروه الف به مرحله ی یک هشتم صعود کرد.

تیم ایران با ترکیب امیررضا احمدی (ایلام)،مهدی ماندگار ( هرمزگان)،علی کریمی (اصفهان)،مجتبی کمالی( صبح قزوین )،محمد حسن سیاری،همایون عسگری مهرآبادی،مهدی عباسی(مرکزی)،پیمان میزان، حسنعلی کعبی عمیر،سید مهدی موسوی(تهران)،رضا عیوضی (قم) و با هدایت حسن پالار، سرمربی تیم ملی و به سرپرستی هادی رضایی، در این مسابقات حضور یافته است.

رقابت های جهانی کانادا در مرحله ی گروهی با حضور تیم های ایران، استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا در گروه یک و تیم های انگلستان، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی در گروه دو دنبال شد و هم اکنون مسابقات مرحله ی یک هشتم در جریان است.

این رقابت ها از 18 خرداد ماه آغاز شد و تا روز جمعه، 26 خرداد ماه در جریان است.

انتهای پیام/ک

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان