۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ۴۰ هزار سایت وهابیت علیه مذهب تشیع فعالیت دارند
کد خبر: ۲۵۰۳۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۱۸ ساعت: ۱۰:۱۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس موسسه غدیر شناسی:

۴۰ هزار سایت وهابیت علیه مذهب تشیع فعالیت دارند

رئیس موسسه غدیر شناسی با اشاره به فعالیت ۴۰ هزار سایت وهابیت علیه مذهب تشیع بیان کرد: امروز وهابیت و جریان‌های تکفیری با بهره‌گیری از پایگاه‌های اینترنتی و شبکه ماهواره‌ای در تلاش هستند تا بنیان‌های اعتقادی مکتب ولایت را با چالش‌های اساسی مواجه کنند.

۴۰ هزار سایت وهابیت علیه مذهب تشیع فعالیت دارند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ؛ "حجت الاسلام سعید شاه آبادی" رئیس موسسه غدیرشناسی روز گذشته (چهارشنبه) در دیدار با فریدون همتی استاندار قزوین دفاع فرهنگی را مهمترین نیاز امروز جامعه دانست و گفت: در شرایطی که ۴۰ هزار سایت وهابیت علیه مذهب تشیع فعالیت دارند برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه افزایش توان علمی جامعه برای پاسخگویی به این شبهات ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی فراگیر کردن معارف ولایت برای عموم مردم را از مهم‌ترین اهداف این مؤسسه خواند و گفت: موضوع غدیر باید در طول زندگی شیعیان موضوعی دائمی و به صورت پیوسته و مستمر باشد.

رئیس موسسه غدیر شناسی گفت: امروز وهابیت و جریان‌های تکفیری با بهره‌گیری از پایگاه‌های اینترنتی و شبکه ماهواره‌ای در تلاش هستند تا بنیان‌های اعتقادی مکتب ولایت را با چالش‌های اساسی مواجه کنند تا بتوانند پایه‌های فکری و اعتقادی این مکتب را متزلزل سازند.

شاه‌آبادی افزود: مکتب ولایت تنها مکتبی در عالم است که ادعا دارد همه آموزه‌های خود را می‌تواند از منابع مخالف خود اثبات کند.

وی اضافه کرد: دشمن دین ما، نمی‌خواهد شیعه و سنی وجود داشته باشد و ما باید در یک فضای بسیار خوب سالم و استدلالی حرف بزنیم.

شاه‌آبادی گفت: به تعبیر بنده آن تنگه اُحدی که می‌توانند شیرینی و حلاوت تمام پیروزی‌های بدر‌گونه این انقلاب را به شکست منتهی کند شبه افکنی است.

رئیس موسسه غدیرشناسی عنوان کرد: این موسسه که وارد هفتمین سال فعالیت خود شده حوزه کاری خود را بر اساس فعالیت‌های معرفتی، زیربنایی و آموزشی در زمینه‌ی ولایت پذیری بنا نهاده است.

شاه آبادی گفت: در پایان دوره‌های این موسسه به دنبال آن هستیم تا محبان اهل بیت بتوانند شبهه‌های که در زمینه دین و ولایت مطرح می شود بر اساس استدلال و آموزه‌های مکتب ولایت پاسخ داده شود.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: موسسه غدیر شناسی با رایزنی از طریق ادارات و سازمان‌های مختلف در سطح کشور سعی در شناساندن بیشتر مکتب ولایت و افزایش بنیه علمی این مکتب و پاسخگویی به شبهات و سئوالات ایجاده شده در این باره دارد.

شاه آبادی افزود: در سال‌های گذشته 30 قرارداد در استان های مختلف کشور منعقد شده و بیش از ۱۰ هزار نفر در موسسه غدیرشناسی آموزش دیده‌اند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان