۰۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۳ یکشنبه

صبح قزوین پیروز واقعی انتخابات مردم هستند / پس از پایان انتخابات، ادبیات انتقادی ما تغییر نمی‌کند
کد خبر: ۲۴۷۵۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۳۱ ساعت: ۱۴:۳۹ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

پیروز واقعی انتخابات مردم هستند / پس از پایان انتخابات، ادبیات انتقادی ما تغییر نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه اصل حضور مردم در انتخابات، عامل اقتدار نظام است، گفت: پس از پایان انتخابات، ادبیات انتقادی ما تغییر نمی‌کند و هر جا که انحرافی دیده شود، تذکر خواهیم داد و همواره پیگیر مطالبات مردم خواهیم بود.

پیروز واقعی انتخابات مردم هستند / پس از پایان انتخابات، ادبیات انتقادی ما تغییر نمی‌کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین شب گذشته(شنبه) در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) قزوین، با بیان اینکه حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان و پشتیبانی برای نظام است، اظهار کرد: رهبری فرزانه انقلاب فرمودند، بدون در نظر گرفتن اینکه مردم به کدام نامزد رأی می‌دهند، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای ما به منزله یک جشن است.

وی در ادامه افزود: اصل حضور مردم در انتخابات، عامل اقتدار نظام است و ما این موضوع را خدمت رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران تبریک می‌گوییم.

نماینده ولی ‌فقیه در استان قزوین اذعان کرد: پیروز واقعی این حضور پر شور و کم نظیر، ملت ایران هستند و مسئولان باید با عملکرد خوب خود و پیگیری هر چه بیشتر مطالبات مردم، پاسخ شایسته‌ای به این حماسه باشکوه بدهند و بیش از هر زمانی از آن‌ها حمایت نمایند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: همه کسانی که در انتخابات شرکت کرده‌اند باید به این موضوع فکر کنند که با چه نیتی سر صندوق رأی حاضر شدند. باید همه پس از انتخابات نشان دهند که هدف از مشارکت، خودنمایی و شاد کردن دل دشمنان نبوده، بلکه همه با نیت پشتیبانی از نظام و انقلاب حاضر شده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر نیت همگان ایستادگی برای حفاظت از دین در صحنه‌های مختلف باشد، این کار عبادت، پیروزی و موفقیت خواهد بود؛ هرچند کاندیدای مورد نظر بخشی از جامعه در انتخابات رأی نیاورده باشد.

عابدینی عنوان کرد: عده‌ای نان و آب خود را از قرار دادن مردم در مقابل یکدیگر به دست می‌آورند و در تلاشند در جامعه دسته‌بندی ایجاد کنند، البته آن‌ها در حد و اندازه‌ای نیستند که جامعه را دو قطبی کنند.

پس از انتخابات مواضع و درخواست‌های منتقدانِ دلسوز تغییر نمی‌کند
نماینده ولی ‌فقیه در قزوین با بیان اینکه باید مسئولان پیگیر تحقق وعده‌هایی که داده‌ بودند باشند، گفت: پس از پایان انتخابات، ادبیات انتقادی ما تغییر نمی‌کند و هر جا که انحرافی دیده شود، تذکر خواهیم داد و همواره پیگیر مطالبات مردم خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه باید همیشه مقابل ظلم قد علم کنیم، خاطرنشان کرد: کاخ‌نشینی را سیره معاویه می‌دانیم و دروغ را قبیح شمرده و پیروی از شیطان و هوا و هوس را مطلوب جامعه اسلامی و دینی نمی‌دانیم و همواره در مقابل این انحرافات خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه پس از انتخابات مواضع و درخواست‌های منتقدانِ دلسوز تغییر نمی‌کند، گفت: نباید گمان کنیم که امریکا فقط در ایام انتخابات مستکبر بود و پس از انتخابات یک کشور مقدس است؛ بلکه آن‌ها هیچگاه خوی استکباری خود را کنار نخواهند گذاشت.

عابدینی عنوان کرد: اکثریت ملت ایران انسان‌هایی مؤمن و معتقد به مبانی دینی و اسلامی هستند و این موضوع را در روز عاشورا و در مناسبت‌های مذهبی به خوبی می‌بینیم که همه زیر پرچم اباعبدالله الحسین (ع) یک‌صدا ظلم‌ستیزی و آزادی خواهی آن حضرت و یاران با وفای ایشان را ستایش می‌کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان