۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مشارکت سیاسی مردم عامل حفظ و اقتدارنظام است
کد خبر: ۲۴۷۱۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۹ ساعت: ۱۱:۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین در پای صندوق رای:

مشارکت سیاسی مردم عامل حفظ و اقتدارنظام است

استاندار قزوین با بیان اینکه حضور مردم به دولت‌ها اقتدار می‌بخشد، گفت: همیشه حضور مردم در صحنه ضمانت حیات انقلاب و کشورمان را به دنبال داشته است و انتخابات یکی از این مراحل می‌باشد.

مشارکت سیاسی مردم عامل حفظ و اقتدارنظام است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، فریدون همتی استاندار قزوین لحظاتی پیش با حضور در مسجد جوادالائمه رای خود را در صندوق انداخت.

وی با اشاره به شور و تلاش مردم در ساعات اولیه انتخابات، اظهار کرد: انتخابات یک جشن بزرگ ملی و لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری است.
وی افزود: خوشبختانه مردم با آگاهی و شعور و احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت کشور از پیر و جوان و مرد و زن در پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند.

استاندار قزوین ابراز کرد: روحیه و شادی مردم در انتخابات امسال و امیدواری ملت ایران به جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر و مثال زدنی است.

این مسئول تصریح کرد: همین روحیه و مشارکت سیاسی مردم، انقلاب اسلامی را در این ۳۸ سال در برابر دشمنان زنده و پویا حفظ کرده است.

همتی تاکید کرد: اینکه مردم به طور مستقیم و غیر مستقیم در انتخاب ارکان نظام مشارکت دارند نیز از برکات نعمت بزرگ دموکراسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به معنای حقیقی در کشور ما برقرار می‌باشد.

وی افزود: کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی دنیا به وضعیت ایران و ملت ما غبطه می‌خورند که اینگونه به برکت جمهوری اسلامی انتخابات آزاد دارند و مردم به اختیار خود آینده را رقم می‌زنند.

استاندار قزوین تشریح کرد: همیشه همین حضور مردم بوده است که ضمانت حیات انقلاب و کشورمان را به دنبال داشته است و انتخابات یکی از این مراحل می‌باشد.

همتی ابراز کرد: ملت ایران امروز حماسه‌ای دیگر به پاخواهند کرد و دشمنان را مایوس و دوستان را امیدوار می‌کنند که پشتوانه عظیمی برای دولت دوازدهم و اجرای سیاست‌های داخلی و خارجی خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه حضور مردم به دولت‌ها اقتدار می‌بخشد، گفت: امیدواریم در انتخابات به رقم بالای ۷۰ درصد مشارکت برسیم؛ هیچ کشوری در دنیا مانند ایران نیست که ملت آن بر پایه تکلیف، پاسداشت خون شهدا و حفظ آرمان‌های انقلاب و رهبری در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان