۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین انتخابات، رزمایش ملت ایران است
کد خبر: ۲۴۷۱۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۹ ساعت: ۱۰:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

انتخابات، رزمایش ملت ایران است

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: رزمایش انتخاباتی مردم پاسخ دندان شکن به دشمنان ملت ایران است.

انتخابات، رزمایش ملت ایران است
جمال انصاری حین حضور خود در مسجد امام خمینی(ره) جهت رای گیری، در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین ابراز کرد: انتخابات مانند یک رزمایش بزرگ برای مردم ایران است که می تواند سرنوشت ملت را رقم بزند.

وی افزود: حضور مردم پای صندوق‌های رای خود به خود یک پاسخ دندان شکن به کسانی است که نسبت به نظام، نگاه وقیحانه و براندازانه دارند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تاکید کرد: انتخابات در عین حال یک پیام خوش بینی به دوستان ملت ایران هم هست.

وی در ادامه گفت: حضور پر شور مردم می‌تواند بری دشمنان دندان شکنانه باشد و در نمایش بزرگ اقتدار ایران بسیار تاثیرگذار است.

انصاری درباره انتخاب فرد اصلح، عنوان کرد: هرچه مردم در انتخاب خود بصیرت را در نظر بگیرند، اشخاصی انتخاب می‌شوند که با درک عمیق نسبت به ارزش‌های انقلاب و مشکلات جامعه بهترین راه حل‌ها را برای کاهش مشکلات اتخاذ می‌کنند.

وی اضافه کرد: فرد اصلح کسی است که در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کارآمد باشد و آنچه که نیاز مرم است را انجام دهند.

رئیس دادگستری استان به اشخاصی که در نتایج رای گیری منتخب می‌شوند؛ توصیه کرد: این مناصب همواره در معرض امتحان هستند، اگر افراد منتخب در راه نظام اسلامی ثبات قدم داشته باشند، دچار دغدغه‌ها و حاشیه‌ها نمی‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مشی خدمتی و توجه عمیق به مردم سرفصل کارهای منتخبین باشد، با اتکا به ارزش‌های دینی راه صحیح را طی می کنند.

انصاری خطاب به اشخاصی که منتخب نخواهند شد، اعلام کرد: به طور قطع اشخاصی که منتخب نمی‌شوند بایستی ملزم به قانون باشند و حدود قوانین را رعایت کنند، دلیلی وجود ندارد که این افراد فکر کنند بازنده شده اند و بایستی خود را مکلف به قانون بدانند.

انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان