۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حضور گسترده مردم در انتخابات برای انتخاب رییس جمهوری انقلابی ضروری است
کد خبر: ۲۴۷۰۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۸ ساعت: ۱۴:۴۷ ↗ لینک کوتاه

بیانیه جمعیت بانوان فرهیخته تبلیغات اسلامی قزوین:

حضور گسترده مردم در انتخابات برای انتخاب رییس جمهوری انقلابی ضروری است

در بیانیه جمعیت بانوان فرهیخته تبلیغات اسلامی قزوین آمده است: حضور گسترده مردم برای انتخاب انقلابي، شجاع، استكبار ستيز، كارآمد، ضد فساد ضروری است.

حضور گسترده مردم در انتخابات برای انتخاب رییس جمهوری انقلابی ضروری است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ جمعیت بانوان فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در راستای دعوت گسترده مردم برای حضور در انتخابات بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

در این بیانیه آمده است: جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی قزوین از تمامی مردم شهیدپرور و مومن به ویژه بانوان ولایتمدار دعوت می‌کند تا به ندای رهبر معزز جمهوری اسلامی لبیک گفته و در انتخابات ریاست جمهوری حضوری گرم و فعال و پرشورداشته باشند.

باعنایت به برگزیده ای از بیانات گوهر بار رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات ۹۶ که فرمودند:
برادران و خواهران عزیز! انتخابات در کشور ما بسیار مهم است، انتخابات یکی از دو رکن مردم‌سالاری دینی است. مردم‌سالاری دینی روی دو ستون ایستاده است؛ یکی از این دو ستون رأی مردم است، انتخابات است.

ما به برکت انتخابات به دنیا فخر می‌فروشیم. دشمنان برای کوبیدن ملّت ایران و جمهوری اسلامی انتخابات ما را ندیده می‌گیرند و متّهم می‌کنند، این نشان می‌دهد انتخابات خیلی مهم است.

انتخابات مایه‌ عزّت ملّی است مایه‌ی تقویت ملّت و آبروی ملّت ایران است. انتخابات یک پدیده‌ی اقتدارآفرین است؛ مردم دنیا، صاحب­‌نظران دنیا در مقابل فکر مردم­‌سالاری دینی که در دنیا مطرح شد، مجذوب شدند.

در مقابل مکاتب گوناگون مثل لیبرالیسم و کمونیسم و فاشیسم و امثال اینها، امام بزرگوار مردم‌سالاری دینی را که همان جمهوری اسلامی است، وارد میدان کرد و ملّت‌ها را و خواص را در همه‌ امکنه­‌ی عالم، در همه‌ کشورهای دنیا مجذوب خود کرد.

این مردم­‌سالاری دینی متّکی به انتخابات است و باید در انتخابات واقعاً ملّت ایران بدرخشند.آنچه در درجه‌ اوّل برای رهبر عزیزمان مهم است، شرکت عمومی در انتخابات است و [اینکه] همه‌ی آحادی که میتوانند رأی بدهند و مشمول قانونند وارد انتخابات بشوند و انتخابات را پُرشور کنند؛ این اوّلین و مهم­ترین خواسته‌ی ایشان است.

رهبر عزیزمان فرموده اند: که در امر انتخابات مُرّ قانون باید عمل بشود. نتیجه‌ انتخابات ملّت هرچه شد، این معتبر است، این قانون است.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: رهبرمان چنین پیش­‌بینی نموده اند که به توفیق الهی انتخابات پُرشور وفراگیر خواهد بود. ان‌شاءالله نتیجه­‌ انتخابات طوری باشد که موجب رضای الهی بوده و سعادت ملّت ایران را درپی داشته باشد.

با اطاعت از فرمایش رهبر فرزانه مان، همگی یک صدا و متحد می‌گوییم "هیهات از عدم شرکت انتخابات" 

این بیانیه ادامه می‌دهد: جمعیت بانوان فرهیخته(سازمان تبلیغات اسلامی) نيز همگام با ساير اقشار ملت بزرگ ايران در انتخابات بیست ونهم اردیبهشت ماه شركت نموده و همگان را به انتخابي آگاهانه و با بصيرت بر اساس رهنمودهاي امام خميني (ره) و رهبر فرزانه و بزرگوار انقلاب اسلامي دعوت مي‌كنند تا شاهد انتخاب رییس جمهور انقلابي، شجاع، استكبار ستيز، كارآمد، ضد فساد، دلسوز براي حقوق مردم و هوشيار و وفادار به ولي فقيه در قوه مجریه و نمایندگان متخصص، متعهد و متدین در شوراي اسلامي شهر و روستا باشيم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان