۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین طغیان رودخانه‌های اسفرورین مهار شد/ خسارت جانی نداشتیم
کد خبر: ۲۴۳۵۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۱ ساعت: ۱۰:۴۴ ↗ لینک کوتاه

معاون امدادو نجات هلال احمر قزوین:

طغیان رودخانه‌های اسفرورین مهار شد/ خسارت جانی نداشتیم

معاون امدادو نجات هلال احمر قزوین بیان کرد: هدف اولیه ما تخلیه آب بود تا مانع ورود این سیلاب به منازل مسکونی شویم که با همت و مشارکت مردمی و تهیه گونی‌های شنی مانع تخریب خانه‌های مردم این منطقه شدیم.

طغیان رودخانه‌های اسفرورین مهار شد/ خسارت جانی نداشتیم
حکمت الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره علل طغیان رودخانه در اسفرورین اظهار کرد: رودخانه‌هایی در منطقه اسفرورین که به مدت 15 سال خشک و بی آب بودند به دلیل بارندگی‌های اخیر در این منطقه دچار طغیان شدند.

وی در ادامه افزود: ساعت 21 شب گذشته(یکشنبه) طغیان رودخانه‌های اسفرورین که از داخل شهر عبور می‌کنند باعث ورود آب به روستاهای همجوار و مزارع کشاورزان و برخی از مناطق مسکونی این شهر شد.

معاون امدادو نجات هلال احمر قزوین اذعان کرد: علت این طغیان رودخانه را باید فرماندار تاکستان و مدیریت بحران استان اعلام کنند و وظیفه سازمانی ما امدادرسانی به مردم این منطقه بود که از شب گذشته تا ابتدای صبح امروز(دوشنبه) نیروهای هلال احمر و آتش نشانی مشغول به فعالیت بودند.

وی ابراز کرد: هدف اولیه ما تخلیه آب بود تا مانع ورود این سیلاب به منازل مسکونی شویم که با همت و مشارکت مردمی و تهیه گونی‌های شنی مانع تخریب خانه‌های مردم این منطقه شدیم.

این مسئول عنوان کرد: به وسیله موتور پمپ‌‎ها و نیروی انسانی و امدادی تخلیه اضطراری صورت گرفت و خوشبختانه در این حادثه خسارت جانی نداشتیم و فقط یک خانم باردار به مراکز درمانی منتقل شد و به حدود 20 منزل مسکونی نیز خسارت جزئی وارد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

رضا / ۱۱ ارد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

خدا رو شکر ک خسارت جانی نداشت امیدوارم حوادث هیچ وقت خسارت جانی نداشته باشن.
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان